تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




122 میلیارد تومان سهم خیرین البرز در مدرسه سازی

یدالله آهنگر روز پنجشنبه درحاشیه نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این میزان 82 درصد آن در امر مدرسه سازی در استان البرز محقق شده است.
وی با اشاره به تنگناها و نیاز آموزش وپرورش استان البرز به خاطر تراکم دانش آموزی، افزود: اداره کل نوسازی مدارس آموزش وپرورش استان در کنار خود خیرین مدرسه ساز را دارد.
آهنگر گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان زیر نظر مجمع خیرین مدرسه ساز کشور تابع اساسنامه است که با توجه به این اساسنامه اقدام به فعالیت و جذب خیرین می کند.
وی اظهار داشت: در مناطق نیز مجامع خیرین مدرسه ساز را داریم مناطقی با تراکم دانش آموزی زیر 50 هزار نفر نمایندگی و بالای 50 هزار نفر مجمع خیرین مدرسه سازی فعالیت دارد که تعداد 40 نفر هیئت امنا دارند.
معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان البرز گفت: دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فردیس احداث می شود که وظیفه جذب و هدایت و ساماندهی و سازماندهی افراد نیکوکار در منطقه دارد.
وی ادامه داد: این دفتر یک نماینده 7 عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و دو نفر عضو حقوقی و بازرس، نماینده نوسازی مدارس و رییس آموزش وپرورش آن منطقه و دو عضو علی البدل دارد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «122 میلیارد تومان سهم خیرین البرز در مدرسه سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..