تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید رئیس بارسا از کریس رونالدو/رونالدو بازیکن بزرگی است اما مسی بهترین در تاریخ است

تمجید رئیس بارسا از کریس رونالدو/رونالدو بازیکن بزرگی است اما مسی بهترین در تاریخ است

ورزش > فوتبال جهان - یازده نیوز نوشت هواداران بارسلونا بسیار دوست داشتند که لیونل مسی توپ طلای ۲۰۱۶ را به دست آورد اما در نهایت این جایزه به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید رسید.

جوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به رسیدن توپ طلا به رونالدو گفت: «با وجود آنکه توپ طلا به کریستیانو رونالدو رسید اما باید بگویم که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. رونالدو بازیکن بزرگی است و باید چنین چیزی را اقرار کرد اما مسی بهترین در تاریخ است.»

رئیس باشگاه بارسلونا که در قطر به سر می برد، ادامه داد: «مسی با بارسلونا قرارداد دارد و می‌خواهیم این بازیکن در تیم ما بازنشسته شود. مسی بازیکن بزرگی است و همه او را دوست دارند.»


41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید رئیس بارسا از کریس رونالدو/رونالدو بازیکن بزرگی است اما مسی بهترین در تاریخ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..