تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن - آکا

,مواد غذایی برای پسر دار شدن,رژیم غذایی برای پسر دار شدن,به دنیا آوردن فرزند پسر,[categoriy] رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن

رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن - آکامواد غذایی برای پسر دار شدن,رژیم غذایی برای پسر دار شدن,به دنیا آوردن فرزند پسر,راه های پسر دار شدن

آکاایران: رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن

آکاایران: بدون شک مادر شدن یکی از قشنگ ترین و بزرگ ترین نعمت هایی است که خدا به انسان می دهد.در این میان جنسیت نوزاد برای برخی خانواده ها مهم نیست اما برخی دیگر از افراد تمایل دارند جنسیت فرزندشان پسر باشند.در این مطلب قصد داریم با ارائه دادن یک رژیم غذایی به افرادی که قصد فرزند دار شدن را دارند کمک کنیم تا شانس پسر دار شدن خود را افزایش دهند.

 افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند فرزندشان پسر شود. بر اساس نظر متخصصان برخی عوامل مانند رژیم غذایی، داروهای خانگی و برخی مراقبت های روزانه در دختر یا پسر شدن جنین موثر است. قرص گایافنازین به دلیل ایجاد شرایط بهتر برای حرکت سلول هایی که شانس پسردار شدن جنین را افزایش می دهند بهتر است قبل از لقاح مورد استفاده قرار بگیرند.

مردان لباس های تنگ نپوشند

پوشیدن لباس های تنگ به دلیل اختلال در عملکرد هورمون های مردانه مانع سرعت تاثیر این هورمون ها شده و در صورتیکه این هورمون ها به آهستگی فعالیت کنند شانس پسر شدن جنین کاهش پیدا می کند.

آقایان از محیط گرم دوری کنند

درجه حرارت بدن آقایان بر روی سرعت حرکت هورمون ها مردان تاثرگذار است. گرما سرعت حرکت این هورمون ها را کم می کند به همین دلیل استفاده از کیسه یخ روی شکم و دوری کردن از محیط های گرم شانس پسرشدن جنین را افزایش می دهد.

این رژیم غذایی شانس پسردارشدن را زیاد می کنند

اسیدی بودن بدن عامل از بین رفتن سلول های جنسی ایجاد کننده فرزند پسر بوده بنابراین یک رژیم غذایی قلیایی از چند هفته قبل لقاح بسیار موثر است. تداوم مصرف سدیم و پتاسیم برای خانم ها و کاهش میزان کلسیم و منیزیم برای کسانی که تمایل پسردار شدن دارند مفید بوده و شانس تشکیل جنین پسر را چندین برابر می کند. ,مواد غذایی برای پسر دار شدن,رژیم غذایی برای پسر دار شدن,به دنیا آوردن فرزند پسر,[categoriy] رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن ,مواد غذایی برای پسر دار شدن,رژیم غذایی برای پسر دار شدن,به دنیا آوردن فرزند پسر,[categoriy] رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن ,مواد غذایی برای پسر دار شدن,رژیم غذایی برای پسر دار شدن,به دنیا آوردن فرزند پسر,[categoriy] رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن

خانم ها موادغذای مغذی مصرف کنند

به گزارش آکاایران: به دلیل اینکه فرزندان پسر از نظر  فیزیکی قوی تر از پسران هستند به همین دلیل مادران باید مواد غذایی مغذی و با انرژی بالا مصرف کرده تا سیستم ایمنی و عملکرد هورمونی آن ها قوی تر شود.خانم های ضعیف و با میزان انرژی پایین کمتر شانس پسردارشدن دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم غذایی موثر برای پسر دار شدن - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..