تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/25 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس آکاایران: آشنایی با بازار و غذاهای خلیج آبی

شما در این بخش جنوبی موریس می توانید روح واقعی جزیره موریس را مشاهده و در سواحل بین منطقه (Souillac) تا (Le Morne) از طبیعت بکر و دست نخورده لذت ببرید. از دیگر موارد قابل ذکر و دیدنی این منطقه می توان به شهر ماهیبورگ (Mahébourg)، منطقه طبیعی (Île aux Aigrettes) و کوهستان با ابهت شیر (Lion Mountain) اشاره کرد. با الی گشت همراه باشید و با بازارها و غذاهای موریس آشنا شوید:

,سفر به موریس, موریس ,بازار موریس,[categoriy] رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس

رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس - آکاسفر به موریس, موریس ,بازار موریس, خرید در موریس ,سوغاتی از موریس ,غذاهای سنتی ,موریس

آکاایران: رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس

خرید و بازارگردی

به گزارش آکاایران: خرید و بازارگردی در جزیره موریس یک تجربه جالب است. در این جزیره شما همراه با خرید کردن در تاریخ و زمان حرکت کرده و با تطور فرهنگی رخ داده در این جزیره در گذر زمان آشنا می شوید. وجود برندهای مشهور دنیا ؛ مجسمه ها و طبل های آفریقایی،  ساری ها و لباس های رنگارنگ هندی ، همه و همه نشان دهنده تنوع بسیار زیاد فرهنگی در جزیره موریس است. در بازارهای این جزیره شما می توانید از هنر سنتی و صنایع دستی موریس تا لوکس ترین برندهای روز دنیا را پیدا کرده و تهیه کنید. در شهرک ها و مراکز اقامتی این جزیره ده ها پاساژ و مراکز خرید مختلف وجود دارد.  در این جزیره همچنین تعدادی منطقه آزاد و معاف از مالیات نیز طراحی شده که در آن اجناس مختلف با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسند.  بازار مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد، بازار سنتی و رنگارنگ جزیره است که در آن همه چیز یافت شده و البته شما در حین خرید از مغازه ها و دست فروشان این بازار نباید چانه زدن را فراموش کنید.  این بازار، بازار ماهیبورگ (Market of Mahebourg) نام داشته و در هیچ منطقه ای در جزیره موریس شما با روح اصیل و فرهنگ سنتی جزیره مانند این بازار رو به رو نخواهید شد. در این بازار در کنار اجناس بین المللی، شما می توانید با تولیدات ویژه و منحصر به فرد جزیره نیز آشنا شده و در صورت نیاز خریداری کنید.  در سراسر این بازار، رنگ بندی، ترکیبات بدیع و تنوع و تجربیات جدید در انتظار شما خواهد بود . انواع میوه ها و سبزیجات استوایی که قطعا بسیاری از آن ها را برای نخستین بار در این محل خواهید دید؛ در کنار انواع ادویه جات و گیاهان دارویی و … به فروش می رسد. در بازار  ماهیبورگ همچنین می توانید انواع پوشاک، هنرهای دستی، ماهی های تازه و یا ماهی های خام و پاک شده که در ادویه های مخصوص موریسی خوابانده شده و آماده طبخ هستند را خریداری کنید.

,سفر به موریس, موریس ,بازار موریس,[categoriy] رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس غذاهای محلی

شما در جزیره موریس، حواس پنج گانه خود را به ضیافت میهمان می کنید؛ دیدن مناظر زیبا، شنیدن صدای طبیعت و اقیانوس، لمس شن های ساحلی و آب زلال دریا و از همه مهمتر غذاهای خوش عطر و خوش طعمی که در این جزیره انتظار شما را خواهند کشید؛ بخش های مختلف این ضیافت را تشکیل می دهند. افراد خبره در خوراک شناسی، می توانند انواع طعم ها و غذاهای مختلف موجود در این محل را شناسائی کرده و از آن ها لذت ببریند. ترکیب غذاهای مختلف که ناشی از اختلاط فرهنگی و نژادی مردم این جزیره است، تنوع غذائی گسترده ای از انواع غذاهای هندی، اروپائی و به ویژه فرانسوی، آفریقایی ؛ چینی و … را به شما ارائه می دهد. پیشنهاد ما در این جزیره به شما، صبحانه محلی، ناهار هندی، عصرانه دریایی و شام چینی است. راستی فراموش نکنید بسیاری از غذاهای موریس پر ادویه هستند و اگر شما با این موضوع مشکل دارید، می توانید از سرآشپز رستوران خود درخواست کنید برای شما غذای کم ادویه تهیه کند.

رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستوران و بازارگردی در خلیج آبی موریس - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..