تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/25 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا آکاایران: حمل و نقل عجیب در ۵ نقطه دنیا

نقاط مختلف دنیا ویژگی ها و شرایط متفاوتی دارند، منطقه ای از زمین همیشه پر از برف است و منطقه دیگر خشک و کویری، منطقه ای پر جمعیت است و منطقه ای کم جمعیت؛ به خاطر همین تفاوت ها است که هر منطقه بسته به شرایط محیطی اش نیاز به سیستم حمل و نقلی دارد که جوابگوی نیاز ساکنان آن ناحیه باشد. با الی گشت همراه باشید و با چند مدل از این سیستم های حمل و نقل عجیب آشنا شوید:

,حمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب,[categoriy] ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا

۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا - آکاحمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب

آکاایران: ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا

حمل و نقل عجیب در آمریکا با فرشته های یخی    (Ice Angles)

به گزارش آکاایران: در سواحل ایالت ویسکانسین آمریکا، حدود ۲۱ جزیره کوچک وجود دارد. تعداد ساکنان این جزایر بسیار کم است. معمولا جا به جایی بین این جزایر کار دشواری نیست، اما در زمستان و زمان هایی که آب جزیره یخ می زند مردم این جزایر برای جا به جایی از این وسیله استفاده می کنند. این وسیله حمل و نقل عجیب و غریب به کمک فن هایی روی یخ سر می خورد و مردم را به مقصدشان در جزایر اطراف می رساند.

,حمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب,[categoriy] ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا حمل و نقل عجیب تایلند با توک توکز Tuk-Tuks

توک توکز یا موتورهای ریشکا در تایلند استفاده می شوند. تایلندی ها از این موتورها به عنوان تاکسی استفاده می کنند. تایلندی ها این موتورهای سه چرخ را با صندلی و سقف توسعه داده اند و اگر برای سوار شدن به این تاکسی های عجیب و غریب چانه نزنید سرتان کلاه می رود!

,حمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب,[categoriy] ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا حمل و نقل عجیب ایتالیا با گوندولا Gondola

ونیز شهری است روی آب و مردم این شهر گاهی برای جا به جایی به قایق نیاز دارند. البته این روزها گاندولاها بیشتر به وسیله ای تفریحی برای توریست ها تبدیل شده است. حمل و نقل عجیبی که قایق رانانی با لباس های یک شکل آنها را هدایت می کنند.

,حمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب,[categoriy] ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا حمل و نقل عجیب کوبا با کوکوتاکسی Coco Taxi

اگر به سوایل نقلیه عجیب و غریب علاقه دارید به هاوانا، پایتخت کوبا، سفر کنید. آنها هنوز از اتومبیل های قدیمی آمریکایی استفاده می کنند. در این شهر اتوبوس هایی با اتاقک پهن و بزرگ به نام Camel bus  دیده می شود. کوکوتاکسی ها هم که وسایلی کوچک و شبیه نارگیل تو خالی هستند، برخلاف ظاهرشان تند و تیزند. کوکوتاکسی های زردرنگ برای گردشگران و کوکوتاکسی های سیاه و سفید برای افراد محلی استفاده می شود.

,حمل و نقل عجیب و غریب, حمل و نقل, حمل و نقل عجیب,[categoriy] ۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا حمل و نقل عجیب در ژاپن با ریکشا Rikshaws

ریکشا وسیله ای دو چرخ است که دوپای انسانی به جای دوچرخ دیگر آن را حرکت می دهد! ریکشاها به خاطر رفاه رانندگان آن در بسیاری از مناطق دنیا غیرقانونی شده اند، اما از این وسیله عجیب هنوز هم در منطقه آساکوسای توکیو به عنوان جاذبه گردشگری استفاده می شود.

همه سیستم های حمل و نقل عجیب جهان در این چند مورد محدود نمی شود و کشورهای دیگری هستند که شاید حمل و نقل عجیب تری هم داشته باشند. به هر حال در سفر به هر یک از این کشورها احتمالا این سیستم های حمل و نقل را تجربه کنید، اما حواستان باشد که سرتان کلاه نرود و به خاطر گردشگر بودن شما این حمل و نقل عجیب برایتان گران تمام نشود.

۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ روش عجیب حمل و نقل در دنیا - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..