تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/25 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش آکاایران: جاذبه های سریلانکا و اقامت در این کشور

هر لحظه از سفر به این کشور را دوست داشتنی خواهد بود. دیدن چشم اندازهای زیبا، غذاهای خوشمزه، خرابه های باستانی، حیات وحش بکر و به طور ویژه میهمان نوازی و خوش رویی مردم شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. دانستن نکاتی درباره این کشور در زمان بندی و برنامه ریزی سفر شما موثر بوده و به شما برای کسب تجربه سفر بهتر، کمک می کند. با الی گشت همراه باشید:

,سفر به سریلانکا ,نکات سفر به سریلانکا, اقامت در سریلانکا,[categoriy] سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش

سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش - آکاسفر به سریلانکا ,نکات سفر به سریلانکا, اقامت در سریلانکا, مکان های مذهبی ,سریلانکا

آکاایران: سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش

شیگیریا (Sigiriya)

به گزارش آکاایران: اگر از شیگیریا دیدن می کنید، بهتر است زمانی که درهای این اثر باستانی در ساعت ۸ صبح باز می شود، آنجا باشید. زیرا در غیر این صورت باید مدتی طولانی در صف منتظر بمانید. پس از ساعت ۱۰ در این محل جای سوزن انداختن نبوده و  بهتر است بعدا برای بازدید از این اثر زیبای تاریخی مراجعه کنید. بازدید از این محل نیز دست کم به یک ساعت زمان نیاز دارد.

آنورادهاپورا (Anuradhapura)

اگر قصد بازدید از آنورادهاپورا را دارید، قیمت بلیط آن ۲۵ دلار است و در هنگام ورود به موزه از شما درخواست می شود تا بلیط خود را نشان دهید. بازدید از محوطه نیازی به خرید بلیط نداشته و رایگان است.

گاله (Galle)

شهر گاله ارزش اقامت بیش از یک روز را ندارد. بنابراین وقت خود را برای ماندن بیشتر در این شهر تلف نکنید. در این شهر مراکز دیدنی و چندانی وجود ندارد

,سفر به سریلانکا ,نکات سفر به سریلانکا, اقامت در سریلانکا,[categoriy] سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش بازدید از مراکز مذهبی

در هنگام ورود به این مراکز باید کفش و جوراب خود را درآورده و بهتر است با خود دمپایی حمل کنید.

مهمان سراها و مسافرخانه ها

امکانات این مراکز اقامتی کاملا اولیه بوده و شامل پنکه، پشه بند، آبگرمکن برقی و تخت خواب است. هزینه این مهمان سراها برای اتاق های عمومی شبی ۴ تا ۶ دلار است که استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

مراکز اقامتی

در گوشه و کنار سریلانکا مراکز اقامتی متعددی با قیمت مناسب وجود دارد. معمولا صبحانه به همراه اتاق به صورت رایگان ارائه شده و اتاق با حمام اختصاصی از شبی ۱۰ دلار به بالا است. اگر می خواهید از اتاق دارای تهویه مطبوع و کولر استفاده کنید هم باید ۵ دلار اضافه پرداخت کنید.

سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..