تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرش فراری FXX K در پیست دیتونا با سرعت بالای ۳۲۲ کیلومتر در ساعت

با وجود آنکه فراری FXX K نزدیک به دو سال پیش معرفی شد؛ اما هنوز با قدرت خارق‌العاده و ظاهر چشم‌نوازش، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کند.

تاکنون تنها ۴۰ دستگاه فراری FXX K و با برچسب قیمتی ۳ میلیون دلار تولید شده است؛ پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر این خودرو به همراه موتور الکتریکی آن، در مجموع ۱۰۳۶ اسب‌ بخار قدرت و گشتاوری معادل ۹۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کنند.

در طول برگزاری مراسم بزرگداشت جهانی فراری در سال ۲۰۱۶، جایی که فراری از مدل ۴۸۸ چلنج پرده برداشت؛ یکی از خودروهایی که در پیست خودنمایی می‌کرد فراری FXX K بود؛ راننده‌ی این خودرو توانست سرعتی بیش از ۳۲۲ کیلومتر در ساعت به ثبت برساند.

اما این وضعیت از نمای داخل خودروی فراری FXX K چطور به نظر می‌رسد؟ بسیار جذاب‌تر از آن چیزی که تصور می‌کنید. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی هیجان‌انگیز دعوت می‌کنیم:

دانلود 360P | دانلود 720P




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرش فراری FXX K در پیست دیتونا با سرعت بالای ۳۲۲ کیلومتر در ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..