تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان پخش زنده ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت -

آکاایران مسئولان اینستاگرام که قبلا اعلام کرده بودند ویژگی پخش زنده را در اختیار کاربران این شبکه ی اجتماعی قرار می دهند، شب گذشته این امکان را در اختیار کاربران قرار دادند. ویژگی پخش زنده به همان قسمت ارسال Stories اضافه شده و کاربران با مراجعه به این قسمت دکمه ی Live را مشاهده خواهند کرد. در زمان پخش زنده هم دوستان و اعضای خانواده می توانند برای شما نظر و ایموجی های مختلف ارسال کنند.

,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] امکان پخش زنده ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: امکان پخش زنده ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت

امکان ذخیره کردن ویدیوهای پخش زنده وجود ندارد و به همین دلیل پس از به پایان رسیدن مدت زمان پخش زنده دیگر نمی توانید آن را مشاهده کنید. این امکان وجود دارد که بتوان امکان دیدن پخش زنده را به نفرات مختلف محدود کرد.

به گزارش آکاایران زمانی که ویدیویی به صورت زنده روی اینستاگرام اضافه می شود، آیکون Top Live بالای اسم کاربر نشان داده می شود و با لمس آن می توانید ویدیو را مشاهده کنید. این ویژگی در حال حاضر فعلا در آمریکا عرضه شده و گفته شده که در هفته های آینده همه ی کاربران این شبکه ی اجتماعی می توانند از آن استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان پخش زنده ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..