تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعبه جدید بانک ملی ایران افتتاح شد

با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران ، شعبه خیابان یخچال در شمال تهران افتتاح شد. همچنین ساختمان جدید شعب جوانان و آپادانا در قالب VIP نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این شعب که رحیمی مدیر امور شعب تهران و صدری رییس اداره امور شعب شمال تهران نیز حضور داشتند، عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فضاهای مناسب برای خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها گفت: همانگونه که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارائه گردد، محیط شعبه نیز باید به زیباترین شکل و در شأن مشتریان بانک ملی ایران باشد .
وی افزود : بازسازی شعب و متناسب سازی محیط آن با نیازها و شرایط روز مشتریان ، می تواند بیش از پیش رضایت مشتریان و مردم شریف این منطقه را جلب کند.
رحیمی نیز در این مراسم خواستار تلاش حداکثری کارکنان جهت کسب بهره وری بشتر و جلب رضایت مشتریان شد.
همچنین صدری ابراز امیدواری کرد با افتتاح شعب جدید ، بتوان به مشتریان بانک خدمات بهتری ارائه نمود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعبه جدید بانک ملی ایران افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..