تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناسب سازی محیط شهری وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مناسب سازی فضاها و محیط شهری به طور خاص وظیفه همه دستگاه های اجرایی است.

مناسب سازی محیط شهری وظیفه همه دستگاه های اجرایی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا پوریوسف در همایش راهکارهای بهینه سازی محیط شهری برای افراد دارای معلولیت  در راستای دستیابی به جامعه ایمن در مشهد 2017، افزود: مناسب سازی تسهیل دسترسی و بهره مندی افراد کم توان و یا معلول از خدمات شهری است.
وی گفت: مطالبه مناسب سازی جای خود را در بین مسئولان پیدا می کند و مناسب سازی باید به موضوعی اجتماعی و دغدغه همه مردم و مسئولان تبدیل شود.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: ابعاد مختلف مناسب سازی در دیدگاه بین المللی همه حوزه های حمل و نقل، خدمات و امکانات عمومی، اطلاعات و محیط فیزیکی را شامل می شود.
پور یوسف با اشاره به اینکه حدود 90 درصد اماکن مذهبی قابلیت استفاده برای معلولان را ندارند، گفت: همچنین فضاها و امکانات تفریحی، عمومی، پارکها و همه و همه فاقد مناسب سازی برای استفاده معلولان هستند.
ارائه مسایل و مشکلات معلولان در حوزه مناسب سازی، مناسب سازی اماکن و ابنیه دولتی و نقش مناسب سازی محیط در توانبخشی برگزاری همایش راهکارهای بهینه سازی محیط شهری برای افراد دارای معلولیتمعلولان از موضوعات مطرح در این همایش بود.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناسب سازی محیط شهری وظیفه همه دستگاه های اجرایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..