تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: نصب و اجرا اندروید ۷.۱ بر روی نوکیا لومیا ۵۲۰

نوکیا لومیا ۵۲۰ اسمارت‌فونی است با سیستم عامل ویندوز ۸ که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد و اکنون پس از گذشت چند سال تا حدود زیادی فراموش شده است. نسخه ویندوز این اسمارت‌فون یک سال پس از عرضه به بازار به نسخه ۸.۱ ارتقا یافت ولی هیچ‌وقت نسخه ویندوز ۱۰ برای این هندست ارایه نشد. چه کسی تصور می‌کرد که در سال ۲۰۱۶ یک برنامه‌نویس ماهر و کار‌کشته بتواند آخرین نسخه اندروید (اندروید نوقا) را بر روی این گوشی محصول شرکت نوکیا نصب کند؟ این اتفاق افتاده است، یک برنامه‌نویس حرفه‌ای موفق به نصب و اجرای اندروید ۷.۱ بر روی لومیا ۵۲۰ شده است.

اشتباه برداشت نکنید. آنچه گفته شد به این معنا نیست که شما نیز خودتان می‌توانید بر روی لومیا ۵۲۰ اندروید نسخه ۷.۱ را نصب و راه‌اندازی کنید زیرا این کار را یک برنامه‌نویس حرفه‌ای انجام داده است. همچنین نسخه اندروید نصب شده روی این اسمارت‌فون به اندازه کافی پایدار و با‌ثبات نیست که بتوان برای انجام فعالیت‌های گوناگون روزانه روی آن حساب کرد.

به هر حال نکته‌ای که بیشتر باعث تعجب می‌شود این است که چگونه اندروید بر روی این اسمارت‌فون نسبتا قدیمی ۴ اینچی نصب و راه‌اندازی شده است. پس از راه‌اندازی اندروید ۷.۱، حتی قابلیت مولتی ویندوز (باز کردن هم‌زمان دو یا چند پنجره) نیز در این گوشی تست شده است. این در حالی است که صفحه نمایش لومیا ۵۲۰ فقط ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد.

حال فرض کنید که یک نسخه پایدار از اندروید ۷.۱ را بتوان بر روی نوکیا لومیا ۹۵۰ یا حتی ۱۰۲۰ نصب کرد. این واقعا جالب خواهد بود. به هر حال به نظر می‌رسد که باید تا سال بعد صبر کنیم تا یک اسمارت‌فون نوکیا با سیستم عامل اندروید روانه بازار شده و در دستان کاربران قرار گیرد. فقط امیدوار هستیم که نوکیا ما را نا‌امید نکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: نصب و اجرا اندروید ۷.۱ بر روی نوکیا لومیا ۵۲۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..