تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش کرمان گشایش یافت

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان در آیین افتتاح نمایشگاه اسناد تاریخی این اداره کل افزود: این نمایشگاه توسط سازمان اسناد ملی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و انجمن ایرانی تاریخ راه اندازی شد و از امروز به مدت یک هفته در سازمان اسناد ملی کشور دایر است.
حمیدرضا دعاگویی، تقویت حس هویت ملی، مذهبی و فرهنگی افراد جامعه، تاثیرگذاری و تشویق فرهنگ دوستان به ویژه فرهنگیان، دبیران، اساتید دانشگاهی و مورخان را در راستای جمع آوری اسناد آموزش و پرورش به منظور تدوین تاریخ جامع آموزش و پرورش کشور را از مهمترین اهداف راه اندازی نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش کرمان دانست.
وی گفت: بعد از پایان این نمایشگاه اسناد آموزش و پرورش استان کرمان در غرفه ویژه ای در موزه دارالفنون به نمایش گذاشته می شود.
در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش کرمان، 14 هزار برگ سند آموزش و پرورش استان کرمان به صورت مصور و در قالب هارد به صورت اسکن شده به سازمان اسناد ملی کشور به منظور حفظ و نگهداری از آفات ( ضدعفونی، اسیدزدایی و مرمت ) اهدا شد.
نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سازمان اسناد ملی کشور و اعضای انجمن ایرانی تاریخ راه اندازی شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش کرمان گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..