تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انشعاب رایگان آب،برق و گاز خانگی برای 50 خانوار تحت پوشش کمیته امداد لارستان

به گزارش خبرنگار ایرنا،هوشنگ دلاور در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از ادارات آب،برق و گاز اظهار داشت: کمیته امداد برای ارائه خدمات عمرانی، نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می کند .
وی افزود:مددجویان متقاضی دریافت انشعابات قانونی آب،برق و گاز می توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی نامه،به ادارات مذکور مراجعه کنند و از این انشعابات رایگان بهره مند شوند .
دلاور بیان کرد: ایجاد سرپناهی امن که مددجویان بتوانند کانون گرم خانواده را در آن سر پناه حفظ کنند از اهداف اصلی کمیته امداد است .
خبرنگار:‌ داود عسکرپور ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده **
1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انشعاب رایگان آب،برق و گاز خانگی برای 50 خانوار تحت پوشش کمیته امداد لارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..