تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب‌الاجل AFC برای ایران و عربستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ضرب الاجلی از فدراسیون ایران و عربستان خواست کشور بی‌طرفی را به عنوان میزبان خودشان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان ضرب الاجلی را مشخص کرد تا میزبان خودشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2017 مشخص کنند.
شبکه الجزیره خبر داد: AFC تا تاریخ 13 دی ماه 95 به دو فدراسیون ایران و عربستان فرصت داده است تا کشور بی‌طرف خود را برای برگزاری بازی‌های خانگی نمایندگانشان انتخاب کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این به خاطر قطع بودن روابط سیاسی دو کشور یک سال دیگر حکم سابقش یعنی برگزاری بازی‌های نمایندهگان دو کشور در کشوری بی‌طرف را تمدید کرده بود.
سال گذشته در این رقابت‌ها نمایندگان کشورمان عمان را به عنوان میزبان خود برای میزبانی از سعودی‌ها انتخاب کرده بودند و در مقابل عربستان کشور قطر و امارات را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب‌الاجل AFC برای ایران و عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..