تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موبایل‌های بی‌هویت تا یک ماه دیگر قطع می‌شوند

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: با مصوبه شورا تمام مشترکین ارتباطات ثابت و موبایلی در کشور و نیز در تمامی حوزه های فضای مجازی ظرف یک ماه آینده احراز هویت شده و در غیر این صورت قطع ارتباط مزبور شود.

سید ابوالحسن فیروزآبادی – دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور با اشاره به این که در فضای مجازی شکاف هجوم و دفاع مطرح است و براساس آن دفاع به شدت هزینه بردار و حمله بسیار ارزان و ساده تر است، بر اهمیت ایجاد امنیت پایدار زمینه ای در کشور تاکید کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: اگر در فضای مجازی جنگ سایبری شکل گیرد ما باید میان یک حمله معمولی و جنگ سایبری تمیز قائل شویم و این مهم به دلیل فشردگی زمان و مکان پیچیدگی بسیاری دارد بنابراین باید بتوانیم تقسیم کار ملی خوبی انجام دهیم تا در زمان مناسب تمهیدات مقابله جنگ سایبری بعمل آید.

وی با بیان این که برای تحقق این موضوع اصلاح نظام احراز هویت در فضای مجازی کشور، تقسیم کار ملی، طرح نظارت بر شرکت های خارجی ارایه دهنده سخت افزارها و نرم افزارهای را در دست بررسی داریم و به تدریج در شورای عالی فضای مجازی بررسی و تصویب خواهد شد، تصریح کرد: در شورای عالی فضای مجازی به اتفاق آراء مسئولان مصوب کردند که تمام مشترکین ارتباطات ثابت و موبایلی در کشور نیز در تمامی حوزه های فضای مجازی ظرف یک ماه آینده احراز هویت شده و در غیر این صورت قطع ارتباط مزبور شود.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور با تاکید بر این که طراحی و اجرای نظام احراز هویت در دنیا نیز مطرح است، اظهار کرد: قبلا نگاه غربی ها به بحث امنیت در فضای مجازی و آی تی یک امر پیوستاری بود اما بعد از آن که دیدند نمی توانند امنیت را جدا از زیرساخت های حیاتی تامین کنند، بحث امنیت به صورت زمینه ای و همزمان با ساختار مدیریتی، اهداف مدیریتی و استراتژی های سازمانی دیده می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موبایل‌های بی‌هویت تا یک ماه دیگر قطع می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..