تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورپردازی پروژه‌های مهم شهری

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: با توجه به برنامه ريزی صورت گرفته، طرح‌هايي براي نورپردازی پروژه‌های مهم عمرانی آماده و در حال اجرایی شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ قاري قرآن با بيان اينكه در راستاي زيباسازي المان‌هاي شهري در شب، نورپردازي جزء اولويت هاي برنامه‌اي شهرداري قرار گرفته است اظهار داشت: با توجه به اجراي تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و نزديكي به اتمام پروژه از خردادماه سال جاري با اخذ مشاور نورپردازي، تهيه طرحي براساس ويژگي هاي خاص تقاطع سه سطحه در دستور كار قرار گرفت.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به ويژگي ها و قابليت هاي طراحي هاي صورت گرفته، گفت: اين طرح با توجه به موقعيت و ويژگي هاي ساختاري و هويتي شهر قم و توجه به انعطاف پذير بودن در زمان هاي خاص اعياد، مراسم هاي مذهبي و ايجاد ريتم در مسيرهاي حركتي براي القاي حس حركت در طول مسيرهاي مواصلاتي تهيه شده است.

قاري قرآن افزود: پس از جلسات متعدد، طرح در جلسه شوراي بررسي و تصويب طرح ها به تصويب رسيد، و براي رفع بعضي از ابهامات و تاييد نهايي در اواخر هفته گذشته بر روي دو عدد از پايه هاي هشت متري پل، بخش‌هايي از سقف عرشه و زيرگذر اجرا شد و تطابق طرح با واقعيت توسط كارشناسان مورد بررسي قرار گرفت.

وي در پايان از اجراي نورپردازي اين پروژه طي دو ماه آتي خبر داد و گفت: با توجه به جايگاه شهر قم نورپردازي پروژه هاي تقاطع مقداد و همچنين تقاطع سه سطحه مدافعان حرم در دست طراحي است.

معاون شهردار قم خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح ها به زودي شاهد افزايش زيبايي شبانه در شهر قم خواهيم بود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورپردازی پروژه‌های مهم شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..