تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال جدایی آزمون از روستوف بعد از لیگ اروپا

کد خبر: ۴۴۲۳۲۹

۸۵  بازدید

سایت ورزش روسیه احتمال جدایی مهاجم ایرانی از روستوف پس از لیگ اروپا را زیاد دانست.

خبرگزاری فارس: بنا به گزارش سایت ورزش روسیه احتمال جدایی سردار آزمون، مهاجم ایرانی رستوف با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا زیاد است.

این سایت معتبر روسی با انتشار عکسی از آزمون و پلوز، مهاجم دیگر روستوف نوشت: سردار آزمون پس از بازی برای تیمش روستوف در لیگ اروپا به احتمال زیاد به تیم دیگری خواهد رفت.

احتمال جدایی آزمون از روستوف بعد از لیگ اروپا  این گمانه زنی‌ها درحالی مطرح می‌شود که در چند هفته گذشته با توجه به درخشش آزمون در لیگ قهرمانان اروپا خبرهایی از سوی رسانه‌های مختلف مبنی بر پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی و پرتغالی به او شنیده می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال جدایی آزمون از روستوف بعد از لیگ اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..