تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد! - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/25 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد! آکاایران: باید و نبایدهای خوراکی ها در سریلانکا

کشور سریلانکا، یک جزیره به شکل جواهر تراش خورده در اقیانوس هند است که به میزان غیرقابل تصوری شما را شگفت زده خواهد کرد. خوشبختانه بیشتر مردم با زبان انگلیسی آشنایی داشته و می توان با آن ها صحبت کرد. الی گشت در اینجا به نکاتی درباره غذاخوردن در این کشور اشاره می کند:

,[categoriy] سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد

سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد! - آکا سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد! - آکا

آکاایران: سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد!

غذا

به گزارش آکاایران: به غیر از شهرهای کلمبو (Colombo) و کاندی (Colombo) شما غذای غیر سریلانکایی و غیر هندی پیدا نخواهید کرد و اگر هم به طور استثنائی در رستورانی امکان تهیه غذاهای اروپایی باشد، کیفیت آن بسیار پائین و هزینه آن بسیار زیاد خواهد بود. سعی کنید از غذاهای محلی لذت ببرید. این غذاها بسیار خوشمزه بوده و بسیار ارزان هستند. رستوران هایی مانند بالاجی دوسا (Balaji Dosai) در کاندی ( دوسا نان ویژه ای از آرد برنج است که به صورت دایره ای سرخ شده و با مواد مختلفی مانند خورشت کاری یا سیب زمینی و ادویه خورده می شود- مترجم) و رستوران هایی مانند (Ahinsa) در شیگیریا (Sigiriya)، اوپالی (Upali) در کلمبو  و رستورات (Hot Hut) در (Nuwara Eliya) را می توان به عنوان رستوران هایی مناسب معرفی کرد.

توضیحات بیشتر درباره غذاها:

غذاهای سریلانکایی علاوه بر خوشمزه بودن، بسیار ارزان هستند. هزینه صرف یک وعده غذای محلی در سریلانکا حدود ۱ تا ۳ دلار برای غذاهایی مانند دوسا،  کوتو (kottu ) ( غذایی مرکب از نان، سبزیجات، تخم مرغ و ادویه جات)، برنج، مرغ و … خواهد بود. برای غذا خوردن در رستوران های بهتر هم هزینه ای حدود ۵ دلار خواهید پرداخت.

,[categoriy] سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد آب آشامیدنی:

آب لوله کشی در سریلانکا قابل خوردن نیست و به شما پیشنهاد می کنیم تا پیش از سفر به این کشور بطری های ویژه تصفیه کننده خریداری کنید. آب و هوای این کشور بسیار گرم است و بدن شما به سرعت آب خود را از دست داده و شما باید آن را جایگزین کنید. قاعدتا شما علاقه ای ندارید که روزانه بیش از ۳۰۰ روپیه یعنی در حدود ۲ دلار برای خرید آب معدنی هزینه کنید. توصیه می کنم پیش از سفر به سریلانکا ؛ بطری های موسوم به (LifeStraw Go Water Bottle with Integrated 1,000 Liter LifeStraw Filter) خریداری کنید که قیمتی حدود ۳۰ دلار داشته و قطعا داشتن این بطری ها که می توانید آب غیر آشامیدنی را در آن ریخته و پس از مدتی آن را نوشید به شما کمک کرده و علاوه بر اینکه به شما امکان دسترسی به آب در هر موقعیتی را می دهد، از نظر اقتصادی نیز برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریلانکا و آنچه در آنجا باید خورد و نخورد! - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..