تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال تیم‌های قدیمی و جدید فرهاد کاظمی/ ماشین‌سازی از سیاه‌جامگان امتیاز می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز در مشهد مهمان تیم سیاه جامگان مشهد است.

ماشین ‌سازی تبریز در لیگ برتر نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند و با 6 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. همین موضوع موجب استعفای رسول خطیبی از هدایت این تیم شده و فرهاد کاظمی به جای او به عنوان سرمربی انتخاب شد.

این در حالی است که فرهاد کاظمی نیز تا یک ماه پیش هدایت تیم سیاه‌جامگان را برعهده داشته و به دلیل نتایج ضعیف مربیگری این تیم استعفا داده بود.

حالا شاگردان قدیمی و جدید فرهاد کاظمی به مصاف هم می‌روند. جالب اینکه فرهاد کاظمی تنها چند جلسه با تیم ماشین‌سازی تمرین کرده و شناخت وی به تیم سیاه‌جامگان بیشتر از تیم ماشین‌سازی تبریز است.

سیاه‌جامگان نیز با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. ماشین‌سازی در هفته یازدهم نیز به مشهد سفر کرده بود که برابر تیم پدیده مشهد با یک گل مغلوب شده بود. حالا سبزپوشان در صدد هستند با امتیاز از مشهد بازگشته و روند باخت‌های متوالی خود را متوقف کنند.

انتهای پیام/60017/چ20

http://fna.ir/C77HZL



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال تیم‌های قدیمی و جدید فرهاد کاظمی/ ماشین‌سازی از سیاه‌جامگان امتیاز می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..