تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی بزرگترين هايپر ماركت با مشاركت بخش خصوصي

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از راه اندازی فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج عمومي (هايپر ماركت) با مشاركت بخش خصوصي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مظفري با اشاره به احداث بزرگترين هايپر ماركت استان قم با مشاركت بخش خصوصي، گفت: يكي از بزرگترين مراكز تامين مايحتاج عمومي با مشاركت سازمان ميادين و بخش خصوصي در بلوار محتشم كاشاني و در زميني به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

وي با اشاره به اعتبار ۱۰۰ ميليارد ريالي براي احداث اين هايپرماركت با مشاركت بخش خصوصي، تصريح كرد: اين مجتمع داراي يك طبقه پاركينگ اختصاصي و همچنين يك طبقه با كاربري فروشگاه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مظفري با تاكيد بر اينكه هايپرماركت‌ها در عمل يك بنگاه خرده‌فروشي كالاهاي مختلف مصرفي است، افزود: اين مجموعه‌ها طيف وسيعي از محصولات را ارائه مي‌دهند، كه عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذايي و كالاهاي مصرفي خانگي و... است.

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خاطرنشان كرد: به طور خلاصه، يك هايپرماركت، فروشگاهي است كه توانايي برآورده كردن احتياجات سبد خريد مشتريان خود را در يك بار بازديد داشته باشد.

وی همچنين به احداث غرفه‌هاي ويژه براي فروش مواد غذايي و عرضه محصولات كشاورزي در ميدان شهيد رجايي اشاره كرد و گفت: به منظور ساماندهي فروشندگان مواد غذايي و محصولات كشاورزي هسته مركزي شهر، تعداد محدودي غرفه در انتهاي بلوك هاي ۶ و۴ و۲ ميدان بزرگ شهيد رجايي موصوف به غرف بنكداران در سال ۱۳۹۲ احداث شد و اكنون بعد از واگذاري تعدادي از غرف به مشاغل ياد شده؛ آمادگي داريم نسبت به واگذاري مابقي غرف با شرايط ويژه اقدام كنيم. 

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی بزرگترين هايپر ماركت با مشاركت بخش خصوصي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..