تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاله های غفلت مسئولان/ وضعیت نامناسب راه های روستایی خطبه سرای تالش

ساعت: 08:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978263

وضعیت بد معابر روستای خطبه سرای تالش باعث نارضایتی اهالی این روستا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ بحث راه و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهم ترین نیازهای روستاییان در هر جامعه ای است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه روستاها محسوب می شود، این مساله برای روستاییان، کشاورزان و دامداران که برای عرضه محصولات خود به بازار و مراکز فروش و همچنین عبور و مرور به روستاها و شهرهای اطراف از ضرورت بسیاری برخوردار است.

فراهم نبودن زیرساخت های توسعه تاثیرات مستقیم و غیرمستقیمی در عقب ماندگی روستاها دارد، توسعه آسفالت جاده های روستایی نقش مهمی در شکوفایی منطقه دارد.

نمونه این عقب ماندگی در روستای خطبه سرای دیده می شود ، چندین سال است که جاده کشاور محله و جاده انتهایی باباسرا محله خطبه سرا در انتظار اسفالت به سر می برند ولی خبری از آسفالت نیست .

یکی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار مریان خبر گفت :  وضعیت راه های این روستا آنقدر خراب است که حتی دانش اموزان در هوای آفتابی هم با چکمه به مدرسه می روند.

یکی دیگر از اهالی هم گفت : شمارا بخدا مسئولین به داد مردم برسند، فکری و اقدامی بکنید،لااقل دلتان بحال دانش اموزان کمی به رحم بیاد،،،،

گفتنی است بیش از صد دانش اموز از این جاده های گلی عبورکرده و به مدرسه میروند.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاله های غفلت مسئولان/ وضعیت نامناسب راه های روستایی خطبه سرای تالش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..