تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیه فروشی در کرج و خواب غفلت کارگزاران مردم

ساعت: 09:00 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978371

صبح امروز تصویری به دفتر پایگاه خبری کرج رسانه ارسال شد که بیش از هر چیز می تواند زنگ خطری باشد برای آرامش اجتماعی مردم که این روزها با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنندو مسئولین که هر روز آمارهایی از اشتغال و رفاه سر میدهند در خواب عمیق غفلت فرو رفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرج رسانه؛ آگهی کلیه فروشی در شهر کرج این روزها ذهن عابران پیاده را برای دقایقی مشغول می کند و اینکه چرا یک شهروند حاضر می شود اجزای بدن خود را بفروشد؟

بدون تردید خدمت‌رسانی به مردم یکی از اصیل‌ترین و بنیادی‌ترین آموزه‌های دینی است که در قرآن‌ کریم و روایات معصومین(ع) بارها بر آن تاکید شده است. 

در این روزها دغدغه‌مند بودن نسبت به امور مردم ، عدل‌گستری، حل مشکلات، اشتغال زایی، تامین رفاه اجتماعی،تامین بهداشت عمومی و...به عنوان وظیفه‌ای اخلاقی و عمومی برای تمام افراد جامعه اسلامی ایران تلقی می شود اما در واقع خدمت‌گزاری وظیفه اصلی دولتها در قبال مردم قلمداد می شود.

مواجه شدن با صحنه های تلخ اجتماعی در سالهای اخیر و مرگ هموطنانمان در مواردی چون یخ زدگی در سرما که چندی پیش برای یک زن و مرد در شهر کرج اتفاق افتاد تنها یکی از مواردی بود که می توانست مسئولین را از خواب غفلت بیدار کند و آنان را وادار به ولی نعمتان خود کند.

مسئولین شهری و استانی باید خوب بدانند خدمت به مردم عبادت است و به دور از سیاست زدگی و اقدامات تبلیغاتی تنها خدمت را پیشه کار خود کنند که این مهم در استان همچنان مغفول مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیه فروشی در کرج و خواب غفلت کارگزاران مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..