تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات کشتی شهرداری های کلانشهر کشور در کرمانشاه آغاز شد

منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از صبح امروز با شرکت تیم های کرمانشاه، همدان، شیراز، رشت، مشهد و تبریز آغاز شده است.
وی ادامه داد: رقابت ها در هشت وزن 57 کیلوگرم، 61 کیلو، 65 کیلو، 70 کیلو، 74 کیلو، 86 کیلو، 97 کیلو و 125 کیلوگرم برگزار می شود.
کیانی با بیان اینکه رقابت ها در سرسرای قمر بنی هاشم (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار می شود، گفت: این رقابت ها به احتمال فراوان و با توجه به کاهش تیم های شرکت کننده امشب به پایان می رسد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ابتدا از 15 استان دعوت شده بود که 9 استان اعلام آمادگی کردند اما با حضور نیافتن سه استان دیگر رقابت ها هم اکنون با شرکت 6 تیم در حال برگزاری است.
وی همچنین در خصوص ترکیب تیم کشتی کرمانشاه گفت: در 57 کیلوگرم فرود حجتی، 61 کیلو امیر صمدی، 65 کیلو فرید کریمی، 70 کیلو مجید یوسفوند، 74 کیلو مرتضی رحمتی، 86 کیلو مسعود حیدریان، 97 کیلو سعید طهماسبی و 125 کیلوگرم یدالله محبی نفرات تیم استان را تشکیل می دهند.
کیانی در پایان اظهار کرد: این رقابت ها به میزبانی شهرداری کرمانشاه و با همکاری هیات کشتی استان کرمانشاه برگزار می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات کشتی شهرداری های کلانشهر کشور در کرمانشاه آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..