تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد متلاشی شدن باند 3 نفره اشرار مسلح در کهنوج

پنجشنبه، 25 آذر 1395 ساعت 08:162016-12-15حوادث

فرمانده انتظامی کهنوج از انهدام باند شرارت در جنوب استان کرمان و دستگیری سه نفر در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، شاهپور بهرامی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی باند شرارت سه نفره که اعضا آن اهل یکی از استان های مرکزی کشور هستند را در کهنوج شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با توجه به داشتن اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند را در مخفیگاه شان در یکی از روستاهای تابعه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

بهرامی بیان داشت: از مخفیگاه این باند سه نفره دو قبضه سلاح به همراه مقادیری مهمات ممنوعه و یک خودرو پژو 405 کشف شد.

فرمانده انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده به جرم انتسابی و شرارت های خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد: از جمله سوابق کیفری متهمان می توان به چندین مورد سرقت مسلحانه به عنف، حمل سلاح غیر مجاز، چندین مورد زور گیری و راه بندی در جنوب استان کرمان اشاره کرد.

انتهای پیام/2446/صا http://fna.

ir/XFIWQ2 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
کلید واژه ها: فرمانده انتظامی - استان کرمان - کهنوج - کرمان - استان - اطلاعاتی - شرارت - منتشر - خبرگزاری فارس - پیام - دستگیر - پلیس - سرقت مسلحانه - انهدام باند - روابط عمومی - هایی - جنوب - فارس - سلاح - روستاهای - خبرگزاری - دستگیری - وب سایت - متلاشی - اشرار - همراه - فارسی - مهمات - روابط - گزارش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد متلاشی شدن باند 3 نفره اشرار مسلح در کهنوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..