تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد 85 سالگی با 72 هزار شمع روی کیک

کد خبر: ۴۴۱۵۶۴

۱۵۹  بازدید

تقریبا همه انسان ها در سراسر دنیا اعتقاد دارند که اگر فردی که تولدش است، بتواند با یک فوت همه شمع های روی کیک را خاموش کند، بدون شک آرزویی که پیش از دمیدن در شمع ها داشته، برآورده خواهد شد.

وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: تقریبا همه انسان ها در سراسر دنیا اعتقاد دارند که اگر فردی که تولدش است، بتواند با یک فوت همه شمع های روی کیک را خاموش کند، بدون شک آرزویی که پیش از دمیدن در شمع ها داشته، برآورده خواهد شد.


اما اگر یک نفر تصمیم بگیرد که سالگرد ۸۵ سالگی خود را با قرار دادن ۷۲۵۸۵ شمع روشن روی کیک جشن بگیرد، آن وقت تکلیف چیست؟ آیا وی قادر خواهد بود همه آنها را با یک نفس خاموش کند؟ آیا آرزوهایش برآورده خواهند شد؟

«سری چینموی»، کسی که این کار را انجام داده، آرزویش این بوده که بتواند نام خود را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت برساند. او با انجام این کار نمایشی توانست این رویای خود را به واقعیت بدل کند. دیگر آرزوی وی که آن هم برآورده شد، این بود که کیک قابل خوردنی برای مهمان ها باقی نماند.

تمامی این شمع ها به مدت ۴۰ ثانیه روشن بوده و بیشتر آنها آب شده و چیزی جز موم روی سطح کیک باقی نگذاشتند.

در ادامه می توانید لحظه خاموش کردن این همه شمع به طور یکجا را تماشا کنید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هنر کشیدن نقاشی بدون برداشتن قلم از روی کاغذ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد 85 سالگی با 72 هزار شمع روی کیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..