تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر

کد خبر: ۴۴۰۱۷۱

۱۰۷  بازدید

هنرمند آلمانی ملقب به 1010 تصاویر سورئال زیبایی را روی ساختمان و مجتمع های مسکونی به تصویر درآورده است. خطوط رنگی در آثار این هنرمند پدیدآورنده فضایی متوهم و البته زیبایی است که بیننده را مبهوت می کند.

وب‌سایت معماری آرل - ترجمه مهرداد نجیب زاده: گرافیتی این روزها به عنوان یک رویداد هنری خیابانی جایگاه منحصر به فردی در فضاهای شهری و مکان های عمومی پیدا کرده است.

از سوی دیگر از آنجایی که گرافیتی به گونه ای جنبشی اعتراضی هم به شمار می رود، اشخاص و گروه هایی هستند که با خلاقیت و ذهن پویای خود لایه ای صلح آمیز از کار خود ارائه می کنند.

از نمونه های قابل توجه این هنر در  ایران هم می توان به آثار مهدی قدیانلو اشاره کرد. هنرمند آلمانی ملقب به 1010 تصاویر سورئال زیبایی را روی ساختمان و مجتمع های مسکونی به تصویر درآورده است.

خطوط رنگی در آثار این هنرمند پدیدآورنده فضایی متوهم و البته زیبایی است که بیننده را  مبهوت  می کند. لایه های رنگی این آثار بین 6 تا 10 طیف رنگی متفاوت بوده و فضای غارمانندی روی دیوار خلق کرده است. او از این تکنیک در تمام کشورهای اروپایی استفاده کرده و حالا با افتتاح یک گالری در بندر مارسی فرانسه آثار خود را روی دیوار این گالری نمایش داده است.

زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی متوهم سورئال روی دیوارهای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..