تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صید بزرگ منصوریان در نقل و انتقالات زمستانی استقلال

با وجود اینکه هنوز حدود دو هفته تا آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، از هم اکنون گمانه زنی ها در مورد لیست منصوریان آغاز شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول هفته های گذشته صحبت های زیادی در مورد خرید های زمستانی استقلال انجام شده است که در این بین نام بازیکنانی مثل سروش رفیعی، رحیم زهیوی، دانیال ماهینی و مهمتر از همه سجاد شهباززاده به گوش می رسد. هرچند منصوریان در مصاحبه هایش بارها خبر مذاکره با شهباززاده را تکذیب کرده است اما به نظر می رسد جدی ترین هدف فصل نقل و انتقالات زمستانی این تیم کسی جز مهاجم ایرانی آلانیا اسپور نیست.


شهباززاده در حال حاضر تنها بازیکنی است که می تواند مشکل گلزنی استقلال را حل کند و به نظر می رسد حضور او در جمع آبی پوشان جدی ترین هدف این تیم در فصل نقل و انتقالات است. منصوریان در طول هفته هایی که از لیگ برتر می گذرد تلاش زیادی کرد که از کاوه رضایی یک گلزن تمام عیار بسازد اما این بازیکن علی رغم نمایش درخشان در ترکیب آبی ها، با موقعیت های زیادی که در هر بازی از دست می دهد نتوانسته مشکل گلزنی تیمش را حل کند و به نظر می رسد در کنار حضور او قصد دارد شهباززاده را به جمع بازیکنان تیمش اضافه کند تا او بتواند از موقعیت هایی که در داخل محوطه جریمه به وجود می آید، نهایت استفاده را کند.


شهباززاده در سایپا با کاوه رضایی هم بازی بوده است و به نظر می رسد منصوریان قصد دارد این زوج رویای را دوباره کنار هم جمع کند. در این سیستم کاوه رضایی با استفاده از قدرت دوندگی بالایی که دارد موقعیت سازی می کند و شهباززاده از موقعیت هایی که نصیبش می شود حداکثر استفاده را خواهد کرد.


البته کاوه رضایی در این هفته 11 دقیقه برای آلانیا اسپور به میدان رفت تا کمی اوضاع بازگشت او به ایران پیچیده شود. شهباززاده در طول هفته های گذشته هرگز در ترکیب آلانیا به میدان نرفته بود ولی به نظر می رسد اوضاع این بازیکن کمی در ترکیه بهتر شده است و شاید او تصمیم بگیرد تا پایان فصل همچنان در آلانیا اسپور بماند و سعی کند به حضور خود در فوتبال اروپا همچنان ادامه بدهد.

منبع : ورزش 3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صید بزرگ منصوریان در نقل و انتقالات زمستانی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..