تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگن قطار سرخس واژگون شد

فرماندار سرخس در ارتباط با جزئیات واژگونی واگن قطار باری که در نزدیکی ایستگاه سرخس - گنبدلی رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.

حسین سنجرانی گفت: ساعت یک بامداد سه شنبه هفته جاری یک واگن از قطار باری حامل گوگرد در این مسیر به دلیل نقص فنی از ریل خارج و واژگون شد.

 
وی افزود: این قطار در حال حرکت به سمت ایستگاه گنبدلی برای تخلیه بار در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس بود که در مسیر دچار نقص فنی شد.
 
فرماندار سرخس گفت: از آنجا که این قطار باری بود حادثه رخ داده خسارت مالی زیاد یا خسارت جانی در پی نداشته است.
 
مسیر ریلی مشهد- سرخس ۱۵۹ کیلومتر طول دارد. ایستگاه سرخس در کنار ایستگاههای مشهد، نیشابور، نقاب و شهید مطهری از ایستگاههای تشکیلاتی و مهم راه آهن خراسان است. مرکز شهرستان 90 هزار نفری سرخس در فاصله 185 کیلومتری شرق مشهد واقع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگن قطار سرخس واژگون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..