تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Workforce Management Fundamentals

اولین رای باشید!

دوره آموزشی Workforce Management Fundamentals یکی از مباحث مهم را در سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد بررسی قرار خواهد داد. شما می‌توانید با نحوه مدیریت نیروی کار همراه شوید. نیروهای کاری سطح عملکرد و شایستگی متفاوتی را برای یک سازمان فراهم می‌کنند و شما نیز می‌توانید با مدیریت بهتر روی آن‌ها، عملکردشان را تحت تاثیر قرار داده و سبب پیشرفت شرکت شوید. آن‌ها مهم‌ترین ابزارهای شما برای پیشرفت دادن شرکت هستند و باید فعالیت‌های لازم برای حفظ نیروی کار مولد را هم داشته باشید. مدیریت خدمات میدانی و منابع انسانی در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

Udemy – Workforce Management Fundamentals

اصول مدیریت نیروی کار

دوره-آموزشی-Workforce-Management-Fundamentals

مدیریت نیروی کار مجموعه‌ای از ابزارها و نرم‌افزار های مبتنی بر عملکرد است که در جهت پشتیبانی از شرکت خواهد بود. این مدیریت می‌تواند در سطح فروشگاه بوده و کارگران آن را برای عملیات‌های مختلف در بهترین شرایط قرار دهید. می‌توانید با سیستم ERP هم همراه شده و مفاهیم مختلف خدمات مشتری را نیز یاد بگیرید.

info

On this training you will learn the WFM. Workforce management (WFM) is an institutional process that maximizes performance levels and competency for an organization.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Workforce Management Fundamentals»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..