تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Digital Class Design

اولین رای باشید!

در دوره آموزشی Digital Class Design می‌توانید به‌صورت کامل با نحوه ایجاد دوره‌های آنلاین و دیجیتال همراه شوید. می‌توانید تاثیرگذاری آموزش خود را با این کار بیشتر کرده و فروش بیشتری را هم تجربه کنید. می‌توانید از مهارت‌های آینده و جهانی خود استفاده کرده و علوم کامپیوتر را به بهترین شکل ممکن جلو ببرید. شما در این دوره با کارشناس هوش مصنوعی همراه خواهید شد که سابقه کار با ۴ هزار دانش آموز و ۵۰۰ معلم را دارد. تحقیقات و جستجوهای وی در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید مهارت‌های لازم را برای زمینه کاری خود کسب کنید. می‌توانید در آینده مهارت‌های فناوری و نرم‌افزاری خود را هم بالا ببرید.

Udemy – Digital Class Design

طراحی کلاس دیجیتالی

دوره-آموزشی-Digital-Class-Design

این دوره سرفصل‌های بسیار جالبی دارد و آزادی عمل شما را بالا خواهد برد. مهارت‌های نرم‌افزاری شما در این دوره مورد بررسی قرار گرفته و می‌توانید همین‌طور عالی جلو بروید. این دوره گواهی لازم را به شما داده و می‌توانید مهارت لازم برای کار در شرکت‌هایی مانند اپل را هم داشته باشید.

info

How to design online and digital courses and real products with simplicity and 10X value customers like Apple co.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Digital Class Design»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..