تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال مجدد جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد

گویا اختلاف های جانی دپ و امبر هرد تمامی ندارد و این زوج بار دیگر خبرساز شده اند.

اختلاف مجدد جانی دپ و همسرش امبر هرد

پس از این که جانی دپ و امبر هرد تصمیم گرفتند موضوع طلاق شان را به جای کشمکش های دادگاهی بین خودشان حل و فصل کنند امبر هرد خواستار مبلغ هنگفتی از جانی دپ شده است.
اما این تمام ماجرا نیست. امبر هرد همسر سابق جانی دپ تصمیم گرفته است تا دست روی نقطه ضعف جانی یعنی حساب بانکی او بگذارد.

طبق توافق شان قرار بود جانی دپ مبلغ ۷ میلیون دلار به امبر هرد پرداخت کند. پس از این که توافق آن ها برملا شد. هرد  ادعا کرد که تصمیم دارد این مبلغ را به سازمان خیریه کودکان و زنان بی خانمان اهدا کند.
در نتیجه جانی به جای این که مبلغ را به همسر سابقش بدهد مستقیما به سازمان خیریه اهدا کرد.

اکنون هرد به همراه تیم قانونی اش از دپ خواسته اند که به توافقش عمل کند و آن مبلغ را به امبر هرد طبق قرارشان پرداخت کند تا خودش این مبلغ را به خیریه اهدا کند. از طرفی امبر هرد به دلیل غیرقانونی عمل کردن جانی دپ این مبلغ را به ۱۴ میلیون دلار افزایش داده است.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم امبر هرد به هدفشان می رسند یا خیر.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bedunim.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال مجدد جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..