تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Used Car Dealer 1.9.921 – بازی دلال خرید و فروش ماشین کارکرده + مود

Used Car Dealer Tycoon v1.9.921 + Mod – بازی مدیریتی-شبیه سازی “دلال خرید و فروش ماشین کارکرده” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (اسکناس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Used Car Dealer Tycoon – دلال خرید و فروش ماشین کارکرده یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریتی و تفننی از نوع Idle و کلیکر است که در دسته بازی های شبیه سازی عرضه شده است. این بازی به وسیله استودیوی DragonflyEntertainment به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده و در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. فارسروید همزمان با انتشار نسخه جدید بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود برای دانلود ارائه کرده است. Used Car Dealer Tycoon درست مثل تمام بازی های سبک Idle و Tycoon ماهیتی کلیکی دارد و بخش مهمی از بازی به ساختو ارتقاء بخش های گوناگون مربوط می شود. اگر قبل از این بازی با عناوین شبیه ساز مشابه و کلیکر آشنا بوده باشید، خیلی سریع می توانید با این بازی هم ارتباط لازم را برقرار کنید. Used Car Dealer Tycoon با ایده ای ساده اما بسیار جذاب طراحی شده است که در آن شما در نقش یک دلال ماشین های کارکرده هستید. مثل تمام بازی های این سبکی، سرمایه گذاری شما در طول بازی با یک کسب و کار کوچک آغاز می شود. شما باید با تدابیر مدیریتی و حرفه ای کسب و کار خودتان را گسترش دهید. در طول این بازی وظایف اصلی و مهم زیادی دارید که مهم ترین آن تلاش برای توسعه دادن به کسب و کارتان به عنوان یک دلال ماشین های کارکرده است.

Used Car Dealer Tycoon

در بازی Used Car Dealer Tycoon شما در نقش شخصی هستید که قرار است از خرید ماشین های کارکرده از افراد گوناگون و فروش آن ها به دیگران کسب درآمد کند. برای این کار شما یک تجارت خاص نیاز دارید و مسلماً برای پیشرفت کردن در آن به کمک نیروهای متفاوت نیاز خواهید داشت. برای همین، شما باید اقدام به استخدام نیروهای مختلف کنید تا کارهای شما را انجام دهند. وظیفه این افراد که درواقع کارشناس های فروش هستند، صحبت با مشتریان و بازاریابی برای فروش ماشین های شما است. در بازی Used Car Dealer Tycoon شما باید تمام بخش ها را به صورت متوالی بررس و مدیریت کنید و هر بخش را با کمک پول هایی که به دست می آورید ارتقاء دهید. با ارتقاء بخش ها به سطوح بالاتر شما به تجهیزات بیشتر، نیروهای حرفه ای تر و امکانات بهتری مجهز می شوید و به دنبال آن درآمد شما هم افزایش خواهد یافت. هدف اصلی شما در بازی Used Car Dealer Tycoon تبدیل شدن به بزرگترین دلال خرید و فروش ماشین است و برای رسیدن به این هدف باید کارهای زیادی انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با شکل و شمایل کلی بازی و ویژگی های آن می توانید ابتدا ویدئوی تریلر معرفی بازی که شامل بخش هایی از گیم پلی است را مشاهده کنید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید. بعد از آن و در صورت تمایل هم می توانید از دانلود سنتر فارسروید در ادامه همین مطلب به صورت رایگان این بازی را به صورت معمولی یا مود دریافت کنید.

تغییرات نسخه 1.9.921 Fixed some bugs

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Used Car Dealer 1.9.921 – بازی دلال خرید و فروش ماشین کارکرده + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..