تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین و اردوغان درباره حلب گفتگو کردند

«ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه و «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی در رابطه با وضعیت حلب بحث و تبادل نظر کردند.

- - ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی در رابطه با وضعیت حلب بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، روسای جمهور روسیه و ترکیه به صورت تلفنی در خصوص سوریه گفتگو کردند.

در همین راستا، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی در رابطه با وضعیت حلب بحث و تبادل نظر کردند.

اردوغان در این تماس تلفنی آمادگی آنکارا را برای اتخاذ تمامی تدابیر در زمینه رساندن کمک های بشردوستانه و پناه دادن موقت به آوارگان از طریق بازگشایی گذرگاه های امن در حلب اعلام کرد.

طرفین در این گفتگو همچنین از تلاش های مشترک برای آغاز روند پناه دادن به ساکنان مناطق تحت محاصره حلب از طریق گذرگاه های انسانی امن در سریع ترین زمان ممکن حمایت کردند.

این در حالی است که خبرگزاری آناتولی نیز اعلام کرد که روسای جمهور 2 کشور بر ضرورت احرای کامل توافق آتش بس در حلب تاکید کرده اند.


کلید واژه ها: رییس جمهور - رییس جمهور ترکیه - رییس جمهور روسیه - رجب طیب اردوغان - ولادیمیر پوتین - اردوغان - روسای جمهور - روسیه - پوتین - ترکیه - گفتگو - رابطه - سریع ترین - خبرگزاری - آوارگان - محاصره - آتش بس - حمایت - گزارش - توافق - سوریه - مناطق - صورت - کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین و اردوغان درباره حلب گفتگو کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..