تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Meditation: Lojong 2.26.6 – برنامه مدیتیشن، مراقبه و ذهن آگاهی لوجونگ!

Meditation: Lojong Premium v2.26.6 – نسخه پریمیوم برنامه مدیتیشن و آرامش ذهن لوجونگ برای اندروید
در دسترس بودن همه امکانات رایگان و پولی / دانلود رایگان از فارسروید

Meditation: Lojong Premium یک برنامه محبوب و بی نظیر در زمینه مدیتیشن، مراقبه و ذهن آگاهی از استودیوی لوجونگ برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه کامل آن با در دسترس بودن همه ویژگی های رایگان و پولی به صورت 100 درصد FREE پیش روی تان قرار دارد. برنامه Meditation: Lojong مسیر جدیدی را برای مراقبه و ذهن آگاهی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تنها با چند دقیقه تمرین در روز، دگرگونی کامل ذهنی را تجربه خواهید کرد. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های منتشرشده حوزه سلامتی و تناسب‌‌اندام است ؛ مدیتیشن لوجونگ درواقع تمرین باستانی و عمیق بودایی تبتی برای تغییر ذهن با ادغام مراقبه در زندگی روزمره بوده است. همان‌طور که می‌دانید مدیتیشن یا مراقبه مزایای فراوانی برای سلامت روان و جسم به همراه دارد. تمرکز بهتر، بهبود خودآگاهی و عزت‌نفس، افزایش تخیل و خلاقیت و کاهش سطح استرس و اضطراب از مزیت‌های روانی مدیتیشن هستند. علاوه بر آن افزایش صبر و تحمل در برابر درد، افزایش کیفیت خواب و کمک به مبارزه با اعتیاد از سایر نکات مثبت مدیتیشن در سلامت جسم محسوب می‌شوند. به‌طورکلی انجام مکرر مدیتیشن در به دست آوردن دیدگاه جدیدی به زندگی، کمک‌کننده بوده و باعث کاهش احساسات منفی می‌شود. مدیتیشن روزانه می‌تواند به بهبود عملکرد در محل کار و روابط شخصی کمک کرده و در پاک‌سازی ذهن و تمرکز بر لحظه حال مؤثر است. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که مدیتیشن روزانه می‌تواند به درمان علائم افسردگی یا کاهش خطر افسردگی نیز کمک کند. در این برنامه درباره اهمیت مدیتیشن و اینکه چگونه این عادت را در زندگی روزمره خود پرورش دهید، می‌آموزید. همچنان به صدها مدیتیشن دسترسی پیدا کرده و می‌توانید از مزایای بی‌شمار آن بهره ببرید. کاربران می‌توانند آزادانه موضوعی را که برایشان مناسب است انتخاب کنند و باتجربه تمرین‌های عملی فراوان، بخش‌های جدیدی را در درون خود کشف کنند. گذراندن تمرینات مانند یک سفر خودشناسی است؛ اینکه یاد بگیریم ببخشیم، دلسوز باشیم، سپاسگزار باشیم. برنامه به ما کمک می‌کند تا بدانیم به چه چیزهایی واقعاً نیاز داریم!

ویژگی‌ها و قابلیت های برنامه Meditation: Lojong اندروید :

دارای راهنمای تمرینات سپاسگزاری و دسترسی به مجله قدردانی دسترسی به چندین برنامه آموزشی تمرین ذهنی مدیتیشن آرامش‌بخش و ذهن آگاهی مدیتیشن مخصوص سلامتی مدیتیشن اضطراب و استرس مدیتیشن ایجاد تمرکز و ذهن آگاهی بیشتر دسترسی به صدها راهنمای تمرین مدیتیشن امکان دانلود تمرین‌ها و گوش دادن به‌صورت آفلاین قابلیت ایجاد لیست پخش از مراقبه‌های مورد‌علاقه شخصی دارای چندین برنامه تدوین‌شده برای آموزش ذهن امکان دسترسی رایگان به برنامه برای افراد ناتوان در پرداخت هزینه اشتراک برنامه دارای برنامه کاهش اضطراب و استرس کمک به کاربران در مقابله با افسردگی و اندوه

برنامه Meditation: Lojong در بخش خواب خوب (Sleep Well) دارای انواع مدیتیشن‌های طراحی‌شده برای بهبود کیفیت خواب و همچنین صداهای محیطی است که به داشتن خواب بهتر کمک می‌کند. در بخش شفقت و مهربانی (AROUSE LOVE AND COMPASSION) می‌توانید خود را دوباره کشف کنید و به شما کمک می‌کند تا افکار منفی را تغییر داده و عشق و شفقت را در وجود خود جاری سازید. این برنامه با همکاری و عشق و دلسوزی مربیان، درمانگران و کارشناسان بهداشت روان توسعه داده شده تا مردم بیشتری از آن بهر‌مند شوند.  از‌این‌رو در میان کاربران نیز به محبوبیت گسترده‌ای دست پیدا کرده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند. شما به عنوان یک کاربر دارنده گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید قادرید جدیدترین نسخه پریمیوم و کامل این برنامه را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید.

Meditation-Lojong

تغییرات نسخه 2.26.6 New features, new meditations, and improvements! ;)

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Meditation: Lojong 2.26.6 – برنامه مدیتیشن، مراقبه و ذهن آگاهی لوجونگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..