تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاوش اوغلو از نشست ایران،روسیه و ترکیه درباره بحران سوریه خبر داد

چاوش اوغلو از نشست ایران،روسیه و ترکیه درباره بحران سوریه خبر داد

بین الملل > خاورمیانه - مهر نوشت: وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که نشستی سه جانبه بین ایران، روسیه و ترکیه به منظور بررسی بحران سوریه در مسکو برگزار خواهد شد.

 به نقل از آناتولی، «مولود چاوش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه از نشست سه جانبه و قریب الوقوع ایران، روسیه و ترکیه به منظور بررسی بحران سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، نشست سه جانبه مذکور در تاریخ ۲۷ دسامبر جاری (۷ دی) در مسکو برگزار خواهد شد. چاوش اوغلو در عین حال از تلاش ها برای برقراری آتش بس در سراسر سوریه و ازسرگیری مذاکرات پیرامون حل سیاسی بحران این کشور خبر داد.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که عملیات نظامیان ترکیه در شمال سوریه موسوم به «سپر فرات» پس از شهر «الباب» در حومه حلب به سمت «منبج» خواهد رفت.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاوش اوغلو از نشست ایران،روسیه و ترکیه درباره بحران سوریه خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..