تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت مدافع یوونتوس به تمرینات این تیم

کد خبر: ۴۴۲۱۰۲

۱۰۱  بازدید

بر اساس آخرین گزارش ها از تمرینات بانوی پیر، آندره بارزالی، پس از پشت سر گذاشتن وران مصدومیتش، در بازی حساس روز شنبه یوونتوس و رم می تواند برای تیمش بازی کند.

وبسایت نود: پیش از این گفته می شد که آندره بارزالی که در جریان دیدار کیه وو و یوونتوس مصدوم شده بود، تا بعد از کریسمس نیز نمی تواند به مستطیل سبز بازگردد. اما در میان مصدومیت های متعدد بازیکنان یوونتوس، بازگشت او و پاکا به تمرینات، خبر خوبی برای این تیم و ماسیمو الگری خواهد بود.

بازگشت مدافع یوونتوس به تمرینات این تیم

یوونتوس هم اکنون با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به آ اس رم، در رده نخست قرار دارد و حساس ترین دیدار نیم فصل نخست خود را روز شنبه در برابر جالوروسی برگزار خواهد کرد. شاید اگر دنی آلوز و بونوچی مصدوم نبودند، الگری ریسک نمی کرد تا سلامتی این بازیکن به خطر نیافتد؛ اما با توجه به شرایط سخت سرمربی یووه برای انتخاب مدافعین، شاید بارزالی از ابتدا در ترکیب ثابت قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت مدافع یوونتوس به تمرینات این تیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..