تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و مشخصات نخستین موبایل اندرویدی شرکت نوکیا

شاید قیمت پایین این گوشی که قرار است سال آینده وارد بازار شود عاملی برای فروش بیشتر این گوشی شود.

قیمت و مشخصات نخستین موبایل اندرویدی شرکت نوکیابه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت نوکیا قصد دارد با همکاری HMD Global نخستین مدل از تلفن های هوشمند اندرویدی خود را در نیمه اول سال 2017 رونمایی کند. بر اساس شایعات منتشر شده نام این گوشی Nokia D1C نام دارد که قرار است در همایش جهانی تلفن همراه (MWC) عرضه شود.

گفته می شود این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی 2GB با قیمت تنها 150 دلار و مدل دیگر با حافظه داخلی 3GB با قیمت 200 دلار تولید خواهد شد. بر اساس شایعات اولیه این گوشی اندرویدی نوکیا مجهز به پردازنده اسنپدراگون 430 از نوع کوالکام است.

همچنین این گوشی دارای  آخرین نسخه اندروید یعنی  7.0 نوقا و صفحه نمایش 5 اینچی از نوع فول اچ دی است. هر دو مدل دارای حافظه داخلی 16GB هستند. گفته می شود دوربین جلوی آنها 13 مگاپیکسلی و دوربین عقب آنها 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و مشخصات نخستین موبایل اندرویدی شرکت نوکیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..