تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت رئیس جمعیت هلال احمر از جامعه جهانی برای کمک به مردم مظلوم سوریه

دعوت رئیس جمعیت هلال احمر از جامعه جهانی برای کمک به مردم مظلوم سوریه

جامعه > سلامت - پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن اعلام ارسال کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران به حلب، خواستار حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم سوریه شد.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی در این پیام تاکید کرده است: «پیرو تماس تلفنی دکتر روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان با رئیس جمهوری سوریه و تاکید بر دعوت هلال‌احمر ایران از جامعه جهانی برای کمک به مردم مظلوم سوریه؛ نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران شامل مواد دارویی و غذایی، لوازم اولیه زندگی چون پتو، چادر و .. به وزن 70 تن به محض اختصاص هواپیما به مقصد سوریه ارسال خواهد شد.»

همچنين رييس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در نامه‌هاي جداگانه‌اي خطاب به پيتر مائورر، رئيس كميته بين‌امللي صليب‌سرخ و الحاج اسي، دبيركل فدراسيون بین‌المللی صليب‌سرخ و هلال‌احمر خواستار توجه جدي به شرايط وخیم انساني در حلب شده و نیاز به ارسال كمك‌هاي بشردوستانه فوري از سوی جمعيت‌هاي ملي و ساير سازمان‌هاي بين‌المللي بشردوستانه به مردم آسيب ديده در اين منطقه را خاطرنشان كرد.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت رئیس جمعیت هلال احمر از جامعه جهانی برای کمک به مردم مظلوم سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..