تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Wing Fighter 1.7.19 – بازی آرکید “جنگنده بالدار” اندروید + مود + دیتا

Wing Fighter v1.7.19 + Mod – بازی آرکید هیجان انگیز جنگنده بالدار مخصوص اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (تسک پوینت نامحدود+دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات)
تست شده با اجرای آفلاین

Wing Fighter جنگنده بالدار نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی MINIGAME ENTERTAINMENT LIMITED برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی MINIGAME ENTERTAINMENT LIMITED پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد. Wing Fighter هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور خودش توانسته تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی که اساساً یک بازی شوتر آرکیدی در سبک تیراندازی جهنمی است، شما را وارد یک سیاره فضایی می کند و از شما می خواهد به عنوان یک خلبان جنگنده فضایی با دشمنان مبارزه کنید و آنها را شکست دهید. درست مانند اکثر بازی های این سبک، شما باید آماده مبارزات بزرگی شوید که در آنها هیچ وقفه ای وجود ندارد. تیر های دشمنان از چپ و راست و بالا و پایین به سمت شما روانه می شوند و شما باید ضمن اجتناب کردن از آنها و منهدم نشدن، به دشمنان تان تیراندازی کنید و با شلیک های پیاپی و بی امان تان آنها را نابود کنید. مهارت شما در بقاء و چالاکی شما در هدایت جنگنده تان اصلی ترین عامل پیشروی در مراحل نفس گیر و چالش برانگیز این بازی خواهد بود. بنابراین، اگر دنبال یک بازی شوتر آرکیدی و فضایی در سبک تیراندازی جهنمی می گردید، Wing Fighter می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

Wing Fighter

در Wing Fighter هر مرحله به شکلی طراحی شده است که بازی هیچگاه حالت تکراری به خودش نگیرد. المان های محیطی دائماً‌ در هر مرحله تغییر می کنند و بازی با معرفی دشمن های جدید و باس های آنها همیشه شما را به چالش می کشد و سورپرایز تان می کند. پترن های حرکتی و نحوه تیراندازی دشمنان کاملاً غیر قابل پیشبینی هستند و نابود کردن آنها دشوار است. اما خوشبختانه کنترل کردن جنگنده فضایی کار دشواری نیست، چراکه جنگنده به صورت خودکار و بدون لحظه ای توقف به دشمنان شلیک می کند و شما فقط باید انگشت تان را روی صفحه نمایش‌ دستگاه‌ تان حرکت دهید تا جنگنده را به هر طرف که می خواهید هدایت کنید. با این وجود، برای عبور از مرحله ها، شما باید سرعت انگشتان تان را بالا ببرید و چشم هایتان را تیز کنید تا تیر های دشمنان به جنگنده برخورد نکنند. Wing Fighter از لحاظ تنوع فوق العاده است. شما می توانید پس از عبور از هر مرحله یک ویژگی جدید به جنگنده خودتان اضافه کنید تا توانایی مقابله با دشمنان بیشتر و قوی تر در مراحل بالا را داشته باشد. به طول مثال، تیر های سه تایی و افزایش سرعت شلیک تیر های جنگنده می توانند برخی از این ویژگی های جدید باشند. ضمن اینکه، به تدریج که دشمنان را نابود می کنید و پول دریافت می کنید، می توانید برای جنگنده خودتان تجهیزات جدید تر و کشنده تر هم خریداری کنید و جنگنده خودتان را شکست ناپذیر کنید. Wing Fighter امتیاز 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.minigame.wszj.android.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات نسخه 1.7.19 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Wing Fighter 1.7.19 – بازی آرکید “جنگنده بالدار” اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..