تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Stack Colors! 3.8 – بازی تفننی-رکوردزنی “دسته رنگ ها” اندروید + مود

Stack Colors v3.8 + Mod – بازی کم حجم و سرگرم کننده “دسته رنگ ها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Stack Colors – دسته رنگ ها یک بازی تفننی و خوش ساخت دیگر از استودیوی معتبر و خوش نام VOODOO سازنده و منتشرکننده بازی های خلاقانه و پرطرفداری مثل Helix Jump ، Flying Arrow ، Dune ، Crowd City و یا aquapark.io است که به درخواست شما عزیزان تهیه و همراه با نسخه ای مود شده از آن جهت دانلود به صورت رایگان و تست شده ارائه کرده ایم. اگر پیش از این با دیگر بازی های استودیوی VOODOO آشنا بوده باشید حتماً می دانید که محوریت اصلی تمام بازی های ساخت این شرکت فرانسوی توسعه بازی هایی سرگرم کننده، تفننی و غالباً رکوردزنی است. بازی Stack Colors نیز از این قاعده مستثنی نیست و این عنوان هم یک جزو ساخته های این استودیو در همین راستا می باشد. بازی دسته رنگ ها شاید در اولین نگاه خیلی ساده و بیش از حد پیش پا افتاده به نظر برسد اما وقتی متوجه ایده اصلی و کلی آن شوید خواهید فهمید که این بازی نه فقط یک عنوان ساده، بلکه یک بازی تمام عیار و سرگرم کننده است. البته روند بازی ممکن است بعد از چند روز کمی تکراری به نظر برسد اما هیجان کلی آن و اینکه هدف اصلی در آن ثبت رکوردهای بهتر است پا بر جا خواهد ماند و به همین خاطر می توان گفت که بازی Stack Colors می تواند یک عنوان رقابتی برای شما و دوستانتان باشد تا با یک بازی ساده، کم حجم و البته مهیج توانایی های خود را به کار بگیرید تا برای ثبت رکورد بهتر تلاش کنید.

Stack Colors

در Stack Colors کار شما در دو بخش اصلی خلاصه می شود. بخش اول جمع آوری دسته های رنگی و تلمبار کردن آن ها روی یکدیگر است. در این بخش بازیکن شما به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می کند و وظیفه شما چپ یا راست کردن حرکت مسیر او است. رو به روی شما تکه های رنگی با رنگ های مختلف مثل آبی، قرمز، سبز و زرد وجود دارند. هر رنگی که در ابتدا با آن شروع به حرکت کردید رنگ اصلی شما خواهد بود و به محض رسیدن به دروازه هایی خاص، رنگ مربوطه عوض می شود و شما باید رنگ جدید را جمع آوری کنید. هرچه تعداد بیشتری تکه های رنگی را جمع کنید، دسته شما بزرگ تر می شود که برای بخش دوم بیشتر کاربرد خواهد داشت. اما در بخش دوم Stack Colors بعد از اینکه دسته رنگ ها را جمع آوری کردید و به پایان خط رسیدید، وقت آن است که با دویدن سریع و یک ضربه محکم به این دسته، آن ها را به سمت جلو پرتاب کنید. آخرین تکه ای که از این دسته به جلوترین نقطه ممکن پرتاب شود امتیاز شما را از آن مرحله نشان می دهد. وقتی به نقطه پایانی برسید باید خیلی سریع روی صفحه ضربه بزنید تا بازیکن در حال حرکت سرعت و شتاب زیادی پیدا کند. زمان بندی و تلاش شما برای کسب رکوردهای بهتر در Stack Colors حائز اهمیت است بنابراین باید سعی کنید که با تمرکز بالا این دو بخش را انجام دهید. در مراحل بالاتر، شرایط کمی سخت تر و چالشی جدید به بازی اضافه می شود که بی توجهی به آن می تواند روند کسب امتیاز شما را با مشکل مواجه کند. بازی دسته رنگ ها یک بازی کاملاً تفننی اما به نوبه خود رکوردزنی است. حجم کم این بازی در کنار گرافیک فانتزی و گیم پلی روانی که دارد گزینه ای جالب و مناسب برای هر کسی با هر سلیقه ای می باشد. در ادامه می توانید آخرین نسخه Stack Colors را به همراه یک نسخه مود شده از فارسروید دانلود کنید. این بازی با کسب امتیاز 4.0 از 5.0 تا به امروز بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته است.

تغییرات نسخه 3.8 - Bug fixes

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Stack Colors! 3.8 – بازی تفننی-رکوردزنی “دسته رنگ ها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..