تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر بی نظیر از کفی کفش هوشمندی که پای شمارا ۵ ساعت گرم نگه می‌دارد

تصاویر بی نظیر از کفی کفش هوشمندی که پای شمارا ۵ ساعت گرم نگه می‌دارد

فناوری اطلاعات > سخت افزار - شرکت سوئیسی پلاس تی / T+ کفی هوشمندی برای هر نوع کفش ابداع کرده که در نوع خود بی‌نظیر است.

به گزارش خبرآنلاین، این کفی به نام +Winter تنها 2 میلی‌متر ارتفاع داشته و داخل هر نوع کفش، اسکیت، کفش دوچرخه‌سواری، چکمه لاستیکی، اسنوبورد و ... به‌راحتی قرار می‌گیرد و عملیات گرم کردن پا را به‌صورت هوشمند انجام می‌دهد.

کاربر از طریق اپ متصل به گوشی آیفون یا اندروید می‌تواند دمای کفی را تعیین کند  که حداکثر آن 45 درجه تعریف‌شده است. همچنین با نصب شتاب سنج داخل کفی می‌توان هنگامی‌که کاربر توقف کرده، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد.

تبادل دیتا از طریق بلوتوث 4.0 انجام می‌پذیرد و 3 ساعت طول می‌کشد تا با شارژ بی‌سیم کفی را برای 5 ساعت گرم شدن پا آماده نمود.

قیمت کفی به‌تنهایی 99 فرانک سوئیس و بسته کامل آن 119 فرانک است و نه در چین، بلکه در شمال ایتالیا ساخته‌شده و راهی بازار شده است!

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر بی نظیر از کفی کفش هوشمندی که پای شمارا ۵ ساعت گرم نگه می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..