تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم

کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نظریه پردازان تئوری توطئه با توجه به عکس جدیدی که ناسا منتشر کرده است نظریه جدیدی را مطرح کرده اند. بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از اشیا پرنده بدور خورشید دیده می شوند که در حال تخلیه انرژی خورشید هستند. در عکس جدید ناسا یک نقطه نورانی در کنار خورشید دیده می شود که به نظر می رسد با یک خط به سطح آن متصل است.

یکی از کاربران با آپلود این ویدئو در یوتیوب نوشت:" آیا این شی پرنده ناشناس در حال مکیدن انرژی  خورشید است؟. من به نظریه انرژی پلاسمای خورشیدی اعتقادی ندارم اما این عکس مرا به فکر فرو برد."

انتشار این ویدئو با واکنش کارشناس خبره در امور اشیا پرنده ناشناس؛ "اسکات سی وارینگ" نیز همراه بود. وی گفت:" قطعا این یک شی پرنده ناشناس است که عکس آن دیروز در نزدیک خورشید شکار شد. احتمالا این شی پرنده در حال تامین سوخت  از انرژی خورشید است یا در حال شارژ دوباره خود برای مقاصد دیگری است."

وی همچنین گفت:" رنگ شی پرنده ناشناس سفید درخشان است در حالی که رنگ پلاسمای خورشید زرد رنگ است؛ حضور این شی در نزدیک خورشید بدین معنی است که این سفینه از موادی کاملا متفاوت و مقاوم در مقابل گرمای خورشید ساخته شده است."

آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم

آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..