تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Car Detailing Simulator برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Car Detailing Simulator امکان تعمیر ماشین‌های از کار افتاده را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید با کاراکتر لری کوسیلا همراه شده و از مهمات NYC استفاده کنید. کسب و کار شما در بازی رشد پیدا کرده است و می‌توانید ترمیم‌های اساسی خودروهای خود را انجام دهید. این بازی شبیه‌ساز فرصتی را برای شما فراهم کرده است که ماجراجویی مورد علاقه خود را شروع کنید. می‌توانید بازار را به راه انداخته و درآمد قابل توجهی را کسب کنید. می‌توانید سفارشات متنوع خود را قبول خود کرده و کسب و کار خود را هم رشد دهید. این بازی ابزارهای شستشو، استفاده از فوم و دیگر سیستم‌ها را هم فراهم کرده است.

Car Detailing Simulator PC-DOGE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Car-Detailing-Simulator

باید در این بازی ابتدا ماشین‌های قدیمی را خریداری کرده و از مواد شگفت انگیز برای تعمیر آن‌ها استفاده کنید. این بازی سعی کرده است که سیستم شبیه‌ساز خوبی داشته باشد. تنها باید به سراغ مدل‌های قدیمی رفته و پس از اتمام کار خود روی آن‌ها، عملیات فروش را هم پیگیری کنید. می‌توانید کسب و کار خود را شروع کرده و اهداف خود را بسیار عالی‌تر ادامه دهید. ابزارهای خوب و سریعی در بازی وجود دارد و می‌توانید از سایر شرکت‌های رقابتی هم جلو بزنید. شرکتی که شما دارید، در ابتدا کم نام و نشان بوده و همین هم سبب می‌شود که حس و حال خوبی نداشته باشد.

تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator تصاویر-بازی-Car-Detailing-Simulator info

Car Detailing Simulator, you get a chance to renew any car and restore its splendor at the request of demanding customers! A nice and well-groomed vehicle can be the pride of every human being! Clean, polish and marvel at your creations in this highly realistic game where every little detail counts!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i3 3.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GeForce GTX 780

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i5 3.4 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1060 6GB

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Car Detailing Simulator برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..