تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Lumencraft برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Lumencraft یک تجربه شوتر بالا به پایین است که با المان‌های دفاع از برج ادامه پیدا می‌کند. شما در این بازی به یک محیط تخریب پذیر خوب دسترسی دارید که در آن نقش نور و سایه بیش از همه المان‌های دیگر تاثیرگذار است. می‌توانید با حفاری تونل‌ها ادامه داده و لومن را پیدا کنید. لومن تنها راه برای بقا بشریت است و شما نیز به‌خوبی از آن اطلاع کنید. در سال ۲۲۲۱ حضور داریم و بیش از دو قرن بیش، سطح سیاره غیر قابل سکونت شده بود. بقایای بشریت در چنین وضعیتی تلاش می‌کند که بدون برق و نور زنده مانده و همچنین به ماندگاری در کره زمین ادامه دهد.

Lumencraft v5.1 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Lumencraft

رویاهای آینده بسیار زیبا دیده می‌شوند و جرقه‌ای از امید هم در این میان زده می‌شود. لومن یک کریستال همراه با قدرت انرژی بالا است و ممکن است که آخرین شانس برای تمدن بشریت باشد. در این بازی ناظرین و معدنچیان شجاعی را می‌بینیم که برای بقا تلاش می‌کنند و سعی دارند که به بشریت هم کمک کنند. شما باید برای بقا مبارزه کرده و مراقب اهداف خود باشید. دفاع از پایگاهی که در زیرزمین ساخته شده است، وظیفه اصلی شما است و می‌توانید از برجک‌های متنوع هم در بازی استفاده کنید. در این بازی سلاح‌های انفجاری هم وجود دارد که مدام به شما کمک خواهد کرد. می‌توانید از مکانیسم بسیار کارآمد حفاری هم در بازی استفاده کنید.

اسکرین-شات-بازی-Lumencraft اسکرین-شات-بازی-Lumencraft اسکرین-شات-بازی-Lumencraft اسکرین-شات-بازی-Lumencraft اسکرین-شات-بازی-Lumencraft info

Desperate, outnumbered and with gun turrets as your only companion. Lumencraft is a top-down shooter with base-building elements. Drill through fully destructible environment to reach precious resources, and spend them on weapons and tools protecting the last bastion of humanity.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Requires a 64-bit processor and operating system

Processor: Dual Core CPU @3Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU 2 GB VRAM, OpenGL 3.3 support

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Requires a 64-bit processor and operating system

Processor: Quad Core CPU @4Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or similar. 4 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 14م آپریل 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

——————–

دانلود بازی Lumencraft v5.1 (Early-Access)-GOG با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Lumencraft برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..