تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی BIOTA v1.0.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی BIOTA یک تجربه پلتفرمر اکشن دو بعدی مترویدوانیایی است که می‌توانید تیمی از مزدوران را در آن فرماندهی کنید. یک کلنی آلوده را در جهان بازی می‌بینیم که به طاعون گرفته شده است. دنیای پیکسلی بازی مملو از هیولاهای جهش یافته و تله‌های مرگبار است و باید تلاش کنید که انبوهی از سلاح‌ها و ماشین‌ها را در آن نابود کنید. یک کشتی فضایی در بازی می‌بینیم که المان‌های جالبی برای کاوش درون آن وجود دارد و می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های هر دو جهان بازی را تجربه کنید. انیمیشن‌های پیکسلی و نابی را در بازی خواهیم دید که با حالت مدرن و پیشرفته‌ای دنبال می‌شوند.

B.I.O.T.A. v1.0.11 PC-GOG

دانلود-بازی-BIOTA

می‌توانید تصاویر هر زمان را سفارشی سازی کرده و موسیقی جذاب بازی را تجربه کنید. باید فرماندهی یک تیم متشکل از ۸ مزدور را به دست گرفته و همراه با آن‌ها اسرار شرکت را کشف کنید. مهارت‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فردی دارید که امکان استفاده از آن‌ها علیه طاعون هم فراهم شده است. بیش از ۴۰ هیولای وحشتناک را در بازی می‌بینیم که از ۴۰ معدنچی یافته تشکیل یافته‌اند. حال شما باید دانشمندان معدن که تبدیل نشده‌اند را نجات داده و یک سری فعالیت‌های غیر قانونی در وی کورپ را پیدا کنید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به پالت‌های رنگی و یک کمپین داستانی همراه با دو پایان اشاره کنیم.

اسکرین-شات-بازی-BIOTA اسکرین-شات-بازی-BIOTA اسکرین-شات-بازی-BIOTA اسکرین-شات-بازی-BIOTA اسکرین-شات-بازی-BIOTA اسکرین-شات-بازی-BIOTA info

2D metroidvania action-platformer set in a mining colony infected by an alien plague. In B.I.O.T.A. you can choose your hero, fight gruesome monsters, and customize your 8-bit retro experience with swappable 4-color palettes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit or newer

Processor: Intel Core i5 – 3570K or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge) or higher

Storage: 300 MB available space

Sound Card: Integrated or dedicated compatible soundcard

Additional Notes: Required to play in default graphical settings (LO-FI) and 1080p

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی BIOTA v1.0.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..