تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Picontier برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

اولین رای باشید!

بازی Picontier داستان پر رمز و رازی را روایت می‌کند که پس از اتفاقات جذاب بوده و پیرامون شخصیت اصلی روی خواهد داد. شما از یک خواب طولانی در یک جزیره جادویی بیدار شده‌اید و قرار است که زندگی را از ابتدا از سر بگیرید. می‌توانید بسیاری از ساکنین جزیره جذاب را ملاقات کرده و المان‌های نقش آفرینی بازی را به مرور تجربه کنید. پیچش‌های خاصی در بازی رخ خواهد داد و شما در شرایط خاصی قرار می‌دهد. قهرمان شما از یک خواب طولانی بیدار شده است و متوجه می‌شود که ظاهرا جزیره کاملا با حافظه وی متفاوت بوده است. شما در این جزیره می‌توانید اقلام و سلاح‌های متنوعی را ایجاد کنید. می‌توانید در دریا ماهی‌گیری کرده و محصولات کشاورزی را در مزرعه پرورش دهید.

Picontier PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Picontier

می‌توانید از آیتم‌ها و سلاح‌های ماهی‌گیری متعددی هم در بازی استفاده کنید. باید از تعامل با ساکنین جزیره استفاده کرده و از تعامل با دیگر کاراکترها هم استفاده کنید. دستورالعمل‌های زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانید به سراغش بروید. مواد زیادی هم برای ساخت یک سری آیتم‌های ویژه دیگر وجود دارد. روز و شب در بازی تغییر پیدا می‌کنند و هر تایم می‌تواند یک سری خطرات برای شما به همراه داشته باشد. با پیشبرد ماموریت اصلی، داستان کل جزیره پیشرفت کرده و تکامل بیشتری پیدا می‌کند. شما می‌توانید از یک قهرمانان خاص هم استفاده کنید.

تصاویر-بازی-Picontier تصاویر-بازی-Picontier تصاویر-بازی-Picontier تصاویر-بازی-Picontier تصاویر-بازی-Picontier تصاویر-بازی-Picontier info

“Picontier” is a story of mystery and fascinating events that occur on an island as the main character, who awakens from a long sleep on the magical island, resumes life from scratch and meets many intriguing islanders. It is a ‘slow life RPG’ that unravels and reveals surprising twists.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10, 8, 7

Processor: Intel core i5, 1.5 GHz and up

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX11 compatible

DirectX: Version 11

Storage: 200 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Picontier برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..