تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Astral Ascent برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Astral Ascent یک تجربه جذاب پلتفرمر است که در فضای دو بعدی می‌توانید به سراغش بروید. جهان بازی فانتزی و مدرن بوده و شما به‌عنوان یکی از ۴ قهرمان بازی ایفای نقش خواهید کرد. می‌توانید با شخصیت‌های بسیار متفاوت جلو رفته و ماموریت‌های خود را به اتمام برسانید. شما باید از باغ فرار کرده و در یک زندان آسترال توسط ۱۲ باس قدرتمند و شریر محاصره شوید. باز کردن هر کدام از گره‌های بازی می‌تواند سخت باشد و می‌توانید از یک سری جادوهای منحصربه‌فرد هم در بازی استفاده کنید. هر چهار شخصیت بازی دارای قدرت‌های منحصربه‌فردی هستند و می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

Astral Ascent (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Astral-Ascent

زودیاک در بازی ۱۲ نگهبان همراه با تجربه بالا دارد و حملات منحصربه‌فردی را می‌توانید به واسطه توانایی‌ها و الگوهای منحصربه‌فرد خود به آن‌ها داشته باشید. ۴ کاراکتر قابل بازی هم در بازی می‌بینیم که هر کدام قبالیت تکرار را در بازی بالا برده است. سلاح‌هایی را می‌بینیم که قدرت متفاوتی دارند و با ارتقا آن‌ها هم می‌توانید شرایط بهتری را برای خود فراهم کنید. آیلا یکی از کاراکترهای بازی است که سرعت و مهارت خوبی دارد و تنها گاهی اوقات از مهارت ویژه خود استفاده می‌کند. او سریع حرکت کرده و بیشتر با مخفی کار خود را انجام می‌دهد.

تصاویر-بازی-Astral-Ascent تصاویر-بازی-Astral-Ascent تصاویر-بازی-Astral-Ascent تصاویر-بازی-Astral-Ascent تصاویر-بازی-Astral-Ascent تصاویر-بازی-Astral-Ascent info

Choose one of four heroes and explore the Garden, an astral prison guarded by 12 powerful mystical bosses: the Zodiacs. Challenge them with dozens of unique spells and faithful friends by your side to unfold the story of this platform roguelite with lightning fast combat.

راهنمای نصب

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GTS 250 or Radeon HD 5770

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+ 64-bit

Processor: i3-6100

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GT 730

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 14م آپریل 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Astral Ascent (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Astral Ascent برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..