تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Tormented Souls v1.08 برای کامپیوتر – نسخه GOG

4.2/5 - (10 امتیاز)

بازی Tormented Souls در سبک ترسناک و بقا جریان دارد و از آثار مهمی مانند سایلنت هیل و رزیدنت اویل الهام گرفته است. می‌توانید از گیم‌پلی مدرن و پویای بازی استفاده کرده و تجربه‌ای جالب را پشت سر گذارید. مبارزات مرگبار با نیروهای تاریکی در انتظار شما بوده و می‌توانید شخصیت کارولین را برای رسیدن به حقیقت راهنمایی کنید. باید با شرارت‌هایی که در بازی وجود دارد مقابله کرده و مراقب باشید که گرفتار آن‌ها نشوید. عقل خود را به کار گرفته و برای زنده ماندن در این دنیا، از رفلکس‌های سریع استفاده کنید. پازل‌هایی هم در بازی وجود دارند که باید سرنخ آن‌ها را در خلال مراحل پیدا کنید.

Tormented Souls v1.08 PC-GOG

دانلود-بازی-Tormented-Souls

منابع و ابزارهای جالبی در بازی وجود دارد و با ترکیب آن‌ها می‌توانید معماهای شیطانی را حل کنید. اسرار بازی متنوع بوده و همه چیز شما را به سرز شگفت انگیزی به سمت حقیقت سوق خواهد داد. باید تا می‌توانید اسرار موجود در عمارت و بیمارستان را کشف کرده و آن‌ها را فاش کنید. از ترکیب المان‌ها استفاده کرهد و ببینید که چه ابزارهایی می‌توانند برای شما ضروری باشند. می‌توانید از منابع موجود، برای شکستن لوپ استفاده کرده و از محیط به نفع خودتان استفاده کنید.

در بازی المان‌هایی را خواهید دید که موردعلاقه عاشقان ژانر وحشت است و واقعا می‌توانند شما را بترسانند. محیط اکثر مناطق بازی تاریک بوده و باید با تمرکز کامل جلو بروید. معماها گاهی اوقات ترسناک شده وارد فاز استرس‌زا می‌شوند. بنابراین باید سرعت را هم چاشنی کار خود کنید.

تصاویر-بازی-Tormented-Souls تصاویر-بازی-Tormented-Souls تصاویر-بازی-Tormented-Souls تصاویر-بازی-Tormented-Souls تصاویر-بازی-Tormented-Souls تصاویر-بازی-Tormented-Souls info

Survival Horror inspired by the original Resident Evil and Alone in the Dark series. With a fresh twist on the fixed perspective adventure, Tormented Souls modernises for a new generation – as Caroline Walker investigates the mysterious disappearance of twin girls in a terrifying mansion.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7

Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM*

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7

Processor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM*

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Tormented Souls v1.08 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..