تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود BuzzKill – Notification Superpowers 13.5 – برنامه مدیریت و اولویت بندی نوتفیکیشن ها

BuzzKill – Notification Superpowers یک برنامه کم نظیر در زمینه مدیریت و اولویت بندی نوتفیکیشن ها از Sam Ruston برای اندروید است که با قیمت 2.49 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه خریداری شده و کامل اش پیش روی تان قرار دارد. اپلیکیشن BuzzKill – Notification Superpowers به شما کمک می‌کند که از شر نوتیفیکیشن‌های مزاحم خلاص شوید! با BuzzKill نوتیفیکیشن‌ها را اولویت بندی کنید و آن‌ها را به دو دسته مزاحم و مفید تقسیم نمایید. خودتان انتخاب کنید که چه زمانی، می‌خواهید چه نوتیفیکیشنی را ببینید‌. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید با نوتیف‌های مزاحم سرتان گرم شود، این اپلیکیشن بهترین انتخاب برای شما است. کاملا بر اساس سلیقه و اولویت‌هایتان، نوتیف‌های گوشی را اولویت بندی کنید تا راحت‌تر به آنچه برایتان مهم است بپردازید. به طور کلی با نصب این برنامه برروی موبایل اندرویدی تان، دیگر بی نظمی و تعداد زیاد نوتیف‌ها شما را اذیت نخواهد کرد! BuzzKill – Notification Superpowers حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند، تبلیغات ندارد و اطلاعات شما را محفوظ نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند که برنامه ریزی بهتری داشته باشید و بتوانید به کارهایتان نظم بدهید.

برخی از امکانات و قابلیت های BuzzKill – Notification Superpowers اندروید:

ویژگی Cooldown : وقتی یک نفر چند بار پشت سر هم به شما پیام می‌دهد، می‌توانید از این ویژگی BuzzKill استفاده کنید تا پشت سر هم نوتیفیکیشن برایتان نیاید. این ویژگی کمک می‌کند که تمرکز شما به هم نخورد و سر و صدای زیاد اذیتتان نکند. ویژگی Dismiss : به ‌طور خودکار نوتیف‌هایی را که نمی‌خواهید ببینید، بدون پنهان کردن همه نوتیفیکیشن‌های آن برنامه، کنار بزنید. ویژگی‌ Reply : اگر مدتی است که به پیامی پاسخ نداده‌اید، BuzzKill به شما یادآوری می‌کند که ریملای کنید. ویژگی Vibration : می‌توانید تنظیمات را طوری انجام دهید که برای هر کس یک Vibration خاص در گوشی شما وجود داشته باشد. یعنی هر کدام از دوستان شما که برایتان پیام دادند، گوشی با ویبره مخصوصی به شما نشان می‌دهد که چه کسی برایتان پیام داده است. ویژگی‌ یاد آوری کردن به من با remind me : اگر از دسته افرادی هستید که مسائل مهمی را فراموش می‌کنند، تنظیمات BuzzKill – Notification Superpowers را طوری انجام دهید که مسائل مهم را چندین بار به شما یادآوری کنند. ویژگی‌ لغو کردن یا undo : این امکان را به شما می‌دهد که اگر اشتباهی بک نوتیفیکیشن‌ را کنسل کرده‌اید، دوباره به راحتی آن را برگردانید. به تعویق انداختن یا Snooze: نوتیفیکیشن‌های خود را به صورت دسته جمعی دریافت کنید تا مطابق با برنامه شما باشند و بتوانید به راحتی برنامه ریزی کنید و به کارتان نظم بدهید. هشدار یا Alarm : می‌توانید نوتیفیکیشن‌های هشداری مانند نوتیف‌های مربوط به دوربین مداربسته یا سیستم‌های امنیتی را از این برنامه دریافت نمایید.

اپلیکیشن BuzzKill – Notification Superpowers تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید جدیدترین آپدیت این برنامه فوق العاده را با یک کلیک و به صورن رایگان از بروزترین وبسایت اندروید در ایران یعنی فارسروید دریافت کنید.

BuzzKill

تغییرات نسخه 13.5 - Update app icon - Option to delete all rules - Disabled snooze rule will unsnooze all notifications - Improve alarm on lock screen - Improve phrase matching - Fix custom alert triggering when it shouldn't

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود BuzzKill – Notification Superpowers 13.5 – برنامه مدیریت و اولویت بندی نوتفیکیشن ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..