تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوزمین: بهتر است السد جایِ استقلال صعود کند!

کد خبر: ۴۴۲۰۴۳

۷۶  بازدید

سرمربی تیم الاهلی امارات اعلام کرد که اظهار امیدواری کرد که تیم السد قطر به حای استقلال تهران راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

خبرگزاری تسنیم: آولاریو کوزمین، سرمربی تیم فوتبال باشگاه الاهلی امارات درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و تیم های حاضر در این رقابت ها گفت: تمام گروه ها متعادل هستند و تیم ها نیز در سطح برابری قرار دارند. این تیم ها قهرمان لیگ های کشورهای خود هستند. امیدوارم ما هم بتوانیم روند فعلی خود را ادامه دهیم و تجربه موفق گذشته در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کنیم.

کوزمین: بهتر است السد جایِ استقلال صعود کند!

کوزمین درباره انتخاب تیم چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های السد قطر و استقلال ایران گفت: بهتر است تیم دوست ما یعنی السد قطر صعود کند که با هم ارتباط خوبی هم داریم! امیدوار هستم تیم قطری در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به جای استقلال ایران قرار بگیرد.

تیم های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان و برنده دیدار تیم های استقلال تهران و السد قطر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با هم رقابت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوزمین: بهتر است السد جایِ استقلال صعود کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..